لیموترش برای جلوگیری از سفیدی موی سر

آب لیمو به سم طرح سوالات انتقادی در مورد ماهیت بدحجابی ذهن آگاهی در آموزش و جهت گیری آینده آن لیمو ترش صادراتی توسط مرکز تحقیقات در شکوفایی انسان، دانشگاه ناتینگهام، انگلستان دانشگاه ناتینگهام نینگبو، چین چکیده این مقاله به دنبال تقویت بحث های مربوط به کاربرد مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی (MBIs) است.
به مدارس و سایر مکان های آموزشی با تعمیق تعدادی از مسائل مفهومی، روش شناختی و اجرایی.
این استدلال می کند که پیگیری محصولات جانبی ذهن آگاهی، افزایش تمرکز و رفاه، در خدمت یک دستور کار نئولیبرالی برای آموزش است.
زیرا دانش‌آموزان را تشویق می‌کند لیمو ترش سه فصل تا ساختارهای ظالمانه‌ای را که تا حدی مسئول رنج در جامعه هستند بپذیرند و با آن‌ها کنار بیایند تا اینکه آگاهی عمیق لازم برای به چالش کشیدن و تغییر آن‌ها را ایجاد کنند.
پیوند مجدد ذهن آگاهی با معنای اصلی آن یعنی یادآوری و تشخیص، به عنوان وسیله ای برای درگیر کردن دانش آموزان با امکانات بیشتر برجسته شده است.
مقاله شروع به بررسی ذهن لیمو خشک ورقه ای آگاهی به عنوان آموزش می کند، به جای ذهن آگاهی در آموزش، که به عنوان یک رویکرد تجسم یافته به جای مداخله روانشناختی با نقش های کلیدی برای تعلیم و تربیت متفکرانه و روابط بین فردی آگاهانه تحقق می یابد.
واژگان کلیدی: مداخلات مبتنی بر ذهن لیمو ترش خشک شیرازی آگاهی، نئولیبرالیسم، مدرسه، آموزش متفکرانه، رشته
مقدمه افزایش تصاعدی در علاقه به مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی (MBIs) اعمال شده در موسسات آموزشی، همراه با یک پایگاه شواهد چند رشته ای رو به رشد وجود دارد.
  • منابع:
    1. Lemon Juice to Poison
  • تبلیغات: 
    1. چه زمانی طول می کشد تا سوخت فسیلی جایگزین شود؟
    2. چرا اسکوتر مثل خودرو استارت می خورد؟
    3. با اسب تک شاخ به رویاهات سفر کن!
    4. توپ فوتبال رباتیکی که فوتبالیستها را به دردسر انداخت!!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.