استفاده از شامپو بدن قوی در شهرهای حاشیه دریای خزر بسیار رواج دارد

فکر می کنید دوش گرفتن کار نسبتاً ساده ای است. به هر حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که زیر آب نان تست بپرید.

کمی شامپو بدن قوی بردارید و کثیفی های روز را پاک کنید. اما یک لحظه صبر کنید شامپو بدن که استفاده می کنید ممکن است برای پوست شما ایده آل نباشد.

اگرچه ممکن است همیشه اینطور به نظر نرسد، اما در واقع بین شامپو بدن، شوینده‌های بدن و ژل‌های دوش تفاوت وجود دارد و این تفاوت بسته به نوع پوست و محل زندگی‌تان اهمیت دارد.

شامپو

برای یافتن بهترین محصول برای شستن بدن، از Ilyse Lefkowicz، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره متخصص درماتولوژی عمومی و زیبایی و متخصص پوست جهانی برای Head and Shoulders، همه پاسخ ها را جویا شدیم.

شامپو بدن در مقابل شستشوی بدن
دکتر لفکوویچ می‌گوید: «تفاوت اصلی بین پاک‌کننده‌ها و شامپو بدن در شکل ظاهری و نحوه تعامل آنها با پوست است. دومی با چیزی خیلی خشن هم پاک کننده های نواری و هم شامپو بدن پاک می شوند.

با این حال، میله های خاصی ممکن است خشن تر از شستشوی بدن باشند و می توانند چربی ها و پروتئین های ضروری را حذف کنند یا سطح pH پوست را تغییر دهند که می تواند باعث تحریک پوست شود.

برای افرادی که پوست نرمال تا خشک دارند، یا افرادی که به دنبال فرمول های ملایم تر شامپو بدن هستند، دکتر لفکوویچ می گوید شستشوی بدن بهترین گزینه است. برای افرادی که دارای انواع پوست چرب هستند.

افرادی که در مکانی گرم و مرطوب زندگی می کنند، یا افرادی که به دنبال شستشوی بسیار عمیق هستند مانند بعد از تمرین او استفاده از نوار را به عنوان یک راه سریع و آسان برای تمیز کردن توصیه می کند.د.

با شستشوی بدن، جلوگیری از تجمع باکتری‌ها آسان‌تر است، زیرا وقتی در بطری است، پوست را لمس نمی‌کند.