دختری پارچه مبلی فلورانس را به عنوان چادر عروس بر سر گذاشت

ابریشم یک پارچه مبلی فلورانس درجه یک است که عمدتا برای مبل های لوکس استفاده می شود. ابریشم از الیاف طبیعی تولید شده توسط کرم ابریشم به دست می آید.

این متریال لوکس بسیار شیک است. با این حال، هنگام استفاده از مبل ابریشمی به مراقبت بیشتری نیاز خواهید داشت. ابریشم صاف و مقاوم در برابر چین و چروک است.

ابریشم براق و از نظر زیبایی شناسی جذاب است. ابریشم یک ماده طبیعی است که روی پوست ظریف است. ابریشم نیاز به تمیز کردن حرفه ای دارد.

ابریشم ساییدگی و پارگی را سریعتر از سایر پارچه مبلی های روکش نشان می دهد. برای خانواده هایی که کودکان و حیوانات خانگی دارند توصیه نمی شود.

پارچه

ابریشم گران ترین پارچه مبل در میان سایر الیاف طبیعی است.

پلی استر یک پارچه میکروفیبر است که در ساخت بسیاری از محصولات مبلمان و ملافه استفاده می شود. ضد چروک، ضد لک و تمیز کردن آسان است. این در رنگ های زیادی وجود دارد و به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از بسیاری از مواد مشابه است.مبل پلی استر یک متریال عالی و ضد لک است.

این یک ماده همه کاره است که در رنگ ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

مانند پارچه مبلی های طبیعی، پلی استر نیز نرم و راحت است.

پلی استر برای صاحبان حیوانات خانگی ایده آل است زیرا گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی را مانند سایر پارچه های مبل به دام نمی اندازد.پلی استر به راحتی کشیده می شود. این بدان معنی است که می تواند در طول زمان شکل خود را از دست بدهد.

پلی استر قابل اشتعال است. اگرچه نسبت به سایر پارچه مبلی ها ارزان تر است، اما سطح پلی استر می تواند کیفیت خود را سریعتر از دست بدهد.

اکریلیک یکی دیگر از مواد انعطاف پذیر است که به نوعی احساس پشم را فراهم می کند، با این تفاوت که از الیاف مصنوعی ساخته شده است.

اکریلیک پارچه مبلی ای است که به راحتی تمیز می شود. مقاوم در برابر چروک و محو شدن است، حتی در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید.

این در انواع رنگ های بسیاری وجود دارد که برای استفاده معاصر و در فضای باز عالی است.

آیا به دنبال پارچه مبلی ای با دوام بالا برای مبل خود هستید؟ نایلون یک انتخاب عالی است. پارچه مبلی نایلونی در مقاومت در برابر لکه و چین و چروک بسیار عالی است. این مبل در رنگ های زیادی نیز مانند سایر مبل های پارچه ای موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.