استفاده از موی اسب ترکمن یلقوش برای تولید کمان ویولون موزیسین معروف

اسب ترکمن یلقوش در قلمرو هنر جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. از نقاشی‌های عصر حجر تا شگفتی‌های پارتنون، از مجسمه‌های مقبره‌های سلسله تانگ چین تا طرح‌های لئوناردو داوینچی و کولئونی آندره‌آ دل وروکیو، از قرآن تا ادبیات مدرن، اسب الهام‌بخش هنرمندان در همه اعصار و در تمام بخش‌های جهان بوده است.

اسب در زندگی در مسافرت ها، جنگ ها و کارها به مردم خدمت کرده است و در مرگ کالاهای بسیاری فراهم کرده است. مدت‌ها قبل از اهلی شدن، اسب‌ها برای گوشتشان شکار می‌شدند و گوشت اسب هنوز توسط مردم بخش‌هایی از اروپا و ایسلند مصرف می‌شود و در بسیاری از غذاهای حیوانات خانگی گنجانده می‌شود.

برای ساختن چسب از استخوان و غضروف اسب استفاده می شود. آنتی توکسین کزاز از سرم خون اسب هایی که قبلاً با سم کزاز تلقیح شده اند به دست می آید. از پوست اسب تعدادی اجناس تولید می شود.

اسب

از جمله کفش ها و کمربندهای خوب. چرم کوردوان ساخته شده توسط مورها در کوردوبا، اسپانیا، در اصل از پوست اسب ساخته شده بود. کت های خز از کت های براق کره کره ها ساخته شده اند. موی اسب در اثاثه یا لوازم داخلی، تشک و آستر سفت برای کت و کت و شلوار استفاده می شود.

از موی اسب با کیفیت بالا، معمولاً سفید، برای کمان ویولن استفاده می شود. کود اسب که امروزه زمینه پرورش قارچ را فراهم می کند، توسط سکاها برای سوخت استفاده می شد. شیر مادیان را سکاها، مغول ها و اعراب می نوشیدند.

اسب نریان به عنوان اسب سواری استفاده می شد، در حالی که مادیان ها فقط برای اهداف پرورشی نگهداری می شدند. از ژلدینگ ها برای کار و به عنوان اسب سواری بانوان استفاده می شد.

با این حال، اخیراً ژل‌ها به‌عنوان اسب‌های سواری جایگزین اسب‌های نریان شده‌اند. اسب های جوان به کره کره معروفند. کره های نر را کلت و ماده ها را پر می گویند.

اسب بدوی احتمالاً 12 دست (حدود 120 سانتی‌متر یا 48 اینچ [1 دست = 10 سانتی‌متر یا 4 اینچ]) قد در پهپاد، نقطه مرتفع در پشت در پایه گردن، و به رنگ سفید بود. معمولا مایل به قهوه ای تا خاکستری تیره).

اسب‌های اهلی که وحشی شده‌اند، مانند موستانگ‌های غرب آمریکای شمالی، با جفت‌گیری تصادفی تمایل دارند به آن ویژگی‌های اولیه بازگردند: آنها معمولاً تا حدودی بلندتر هستند.

معمولاً خاکستری، خاکستری هستند. یا قهوه ای رنگ است و در گله هایی که توسط یک اسب نر هدایت می شوند حرکت می کنند.

شکل کلی اسب مشخصه حیوان سرعتی است: استخوان های بلند ساق پا بر روی مفاصل قرقره مانندی می چرخند که حرکت را به جلو و عقب محدود می کند.

اندام ها به گونه ای به توده های عضلانی اهرم می شوند که کارآمدترین استفاده را از آن فراهم کنند. انرژی، و بدن جمع و جور به طور دائم بر روی نوک انگشتان پا قرار می گیرد و باعث می شود که اندام ها در هنگام دویدن کشیده شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.