استفاده از صابون جوانه گندم در صنعت ذغال سازی کشور

با این حال، پس از بررسی با سایر ایالت‌ها و بررسی سیاست‌های آنها برای مقایسه، نتوانستیم به ارائه صابون جوانه گندم در WA، NSW و SA اشاره کنیم.

اگر در مورد کاهش شیوع انواع عفونت ها، از جمله COVID-19 جدی هستیم، باید در مورد نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز واقعی باشیم. ما باید در مورد میکروب ها و بهترین راه های جلوگیری از انتشار آنها بیاموزیم.

کارت امتیازی برای تهیه صابون مدارس دولتی در ایالت ها و مناطق مختلف. ما طی چندین سال در مورد تهیه صابون با وزیران و ادارات آموزش و پرورش تماس گرفته‌ایم. در برخی موارد به «سبد خیلی سخت» تنزل داده شده است یا توضیح داده شده است که مدارس مستقل هستند و این به عهده مدیر است.

صابون

ما فکر نمی کنیم این به اندازه کافی خوب باشد. وزرای آموزش و پرورش باید به دانش‌آموزان، معلمان، کارکنان پشتیبانی و بازدیدکنندگان خود تجهیزات لازم را برای رعایت بهداشت، از جمله صابون و یادآوری در مورد شستن مکرر دست‌ها ارائه دهند.

به عنوان بخشی از بهداشت بومی چشم در دانشگاه ملبورن، ما بیش از 10 سال است که در قلمرو شمالی، استرالیای غربی و استرالیای جنوبی برای از بین بردن تراخم، یک بیماری چشمی قابل پیشگیری که در صورت عدم درمان می‌تواند منجر به نابینایی شود، کار کرده‌ایم.

استرالیا تنها کشور توسعه یافته جهان است که تراخم دارد، که هنوز در برخی از جوامع بومی دور افتاده در استرالیای مرکزی یافت می شود. پس از چندین سال تلاش هماهنگ، میزان تراخم در کودکان کاهش یافته است، اما هنوز کار بیشتری برای انجام دادن داریم.

نرخ تراخم برای اولین بار در سطح جهان 100 سال پیش شروع به کاهش کرد، زمانی که شرایط زندگی و بهداشت شروع به بهبود کرد، به ویژه در شهرهای بزرگ.

صابون برای بهداشت اولیه برای جلوگیری از COVID-19 و برای کودکان بومی ضروری استen در مناطق دور افتاده برای جلوگیری از تراخم.

این به این معنی است که دست‌ها و صورت‌ها را با صابون بشویید و شیرهایی با آب جاری و آینه در قد کودک داشته باشید تا بچه‌ها بتوانند ببینند صورتشان تمیز است یا خیر. صابون باید به طور طبیعی تهیه و دوباره پر شود.