استفاده از نوره زرنیخ طلایی به جای مرگ موش در کشور لبنان

چرا افزودن نوره زرنیخ طلایی به روشویی خود ایده خوبی است. یکی از دلایلی که چرا کرم‌های موبر به اندازه اپیلاسیون یا نخ محبوبیت ندارند، این است که برخی از افسانه‌ها درباره آن وجود دارد.

رفع موهای زائد، کرم های موبر، بهترین کرم ها برای رفع موهای زائد، کرم موبر چیست، فواید کرم موبر، اخبار اکسپرس هند آیا کرم های موبر را امتحان کرده اید؟
وقتی برای ملاقات با دوستان خود به بیرون می روید، مدت زیادی است که به آن لباس چشم دوخته اید، و اکنون یک مناسبت خود را نشان داده است. اما، به محض اینکه به کمد لباس خود نزدیک می‌شوید، متوجه می‌شوید که موهای زیادی روی بدن‌تان دارید، و بنابراین، عبوس می‌شوید و به جین خسته‌کننده رضایت می‌دهید.

نوره

اما، لازم نیست که اینطور باشد. اگر به دنبال یک راه حل سریع هستید، افزودن کرم های موبر به روشویی خود ایده بدی نیست. صرف نظر از برداشتن یا عدم برداشتن موها، انتخاب شماست و همیشه می توانید آن لباس را با مو نیز به رخ بکشید.

کرم‌های موبر که به عنوان کرم‌های موبر نیز شناخته می‌شوند، روشی برای از بین بردن موهای زائد هستند که شامل خلاص شدن از شر موهای زائد پوست با استفاده از کرم، باقی ماندن برای چند دقیقه و شستن محصول به همراه موهای حل شده است. بانسال می گوید،

این کرم ها حاوی ترکیبات نمک شیمیایی قلیایی هستند که پیوندهای دی سولفید موجود در کراتین را می شکند. کراتین ساختار پروتئینی موهای شماست.

یکی از دلایلی که چرا کرم‌های موبر به اندازه اپیلاسیون یا نخ‌کشی محبوب نیستند، افسانه‌هایی است که در اطراف آن وجود دارد. برای طولانی‌ترین زمان، به ما گفته می‌شود که کرم‌های رفع موهای زائد، صرفاً به این دلیل که مواد شیمیایی مضر زیادی دارند و پس از استفاده‌های متعدد، پوست را تیره می‌کنند، مهم نیستند.

برخلاف اپیلاسیون، اصلاح و غیره، که به ظاهر معایب کمتری نسبت به کرم‌های موبر دارند، استفاده از کرم‌های رفع موهای زائد آسان، بدون درد، مقرون به صرفه و موثر در قسمت‌های بزرگ بدن و همچنین برای قسمت‌های کوچک‌تر و سخت‌تر قابل دسترس هستند. ،” او اضافه می کند.