استفاده از پودر صابون لباسشویی در جنگ اوکراین و روسیه به جای صلاح جنگی

اعتقاد بر این است که شوینده های مایع برای محیط زیست بهتر از پودر صابون لباسشویی هستند.
بسیاری از مصرف‌کنندگان در راهروی لباس‌شویی فروشگاه‌های مواد غذایی به‌دنبال این هستند که آیا خرید پودر صابون یا مواد شوینده مایع عاقلانه‌تر است.

به طور کلی پودر صابون دو مزیت متمایز نسبت به شوینده های مایع دارد. اول از همه، نسبت به محصولات مایع ارزان تر است. ثانیاً، معمولاً در یک ظرف مقوایی بسته بندی می شود که بازیافت آن آسان است.

آنزیم هایی که در بسیاری از پودر صابون لباسشویی برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند، نسبت به پاک کننده های شیمیایی خشن کمتر برای محیط زیست مضر هستند.

پودر
آنزیم هایی که در بسیاری از پودر صابون لباسشویی برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند، نسبت به پاک کننده های شیمیایی خشن کمتر برای محیط زیست مضر هستند.
از سوی دیگر، تعدادی از مصرف کنندگان بر این باورند که مواد شوینده مایع نسبت به پودر صابون قدرت لکه بری برتری دارد. این تا حدی به این دلیل است که مقادیر کمی از مواد شوینده مایع را می توان به طور مستقیم روی لکه قبل از چرخه لباسشویی اعمال کرد.

بنابراین احتمال ناپدید شدن لکه افزایش می یابد. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان محیط زیست هشدار می دهند که محتوای شیمیایی بالای پودر صابون می تواند به طور جدی تعادل اکولوژیکی موجود در آبراه ها را مختل کند.

به منظور به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی، این کارشناسان توصیه می کنند پودرهای صابون با غلظت بالا را انتخاب کنید که حاوی مواد افزودنی مصنوعی و مواد شیمیایی مانند عطرهای مصنوعی نیستند.

پودر صابون خود را قبل از اینکه آب را برای لباس های شسته شده تخلیه کنید در ماشین لباسشویی خود قرار دهید. قبل از اینکه لباس های کثیف را درون آن قرار دهید، اجازه دهید لگن پر از آب شود. پس از پر شدن آب، پودر صابون را با قاشق بلند هم بزنید.

وقتی لباس‌ها با پودر صابون سفید روی آن از خشک‌کن بیرون می‌آیند، دلیل آن این است که در حالی که خیس بودند به آن‌ها می‌چسبند. این نکته ساده به پودر صابون اجازه می دهد تا قبل از اینکه لباسی را در آب قرار دهید کاملاً حل شود.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای ویژگی آبکشی اضافی است، هنگام شستن تعداد زیادی لباس تیره آن را امتحان کنید. چرخه آبکشی اضافی باید قبل از قرار دادن بار در خشک کن، پودر صابون اضافی را حذف کند.

من همیشه پودر صابون پودر لباسشویی را به دلیل قدرت پاک کنندگی آن ترجیح می دهم. بزرگترین مشکلی که من با آن دارم این است که گاهی اوقات روی پارچه های تمیز من، به خصوص آنهایی که رنگ تیره هستند.

توده ها و رگه های سفید باقی می گذارد. آیا کسی راهنمایی برای جلوگیری از این اتفاق دارد؟