برای تسکین دردهای عضلانی خود از تخمه کمک بگیرید

مصرف تخمه آفتابگردان شاهرودی تخمه آفتابگردان همچنین می تواند یک تسکین موثر برای میگرن و همچنین از اضطراب باشد. این منبع عالی منیزیم است که می تواند با کلسیم مقابله کند، که می تواند منجر به مدیریت تون عضلانی و عصب شود.

می تواند با جلوگیری از ورود کلسیم به سلول های عصبی و روشن کردن آن، قوی عمل کند. از طرف دیگر، می تواند اعصاب ما را آرام نگه دارد.

سلامت استخوان
حاوی مواد معدنی تخمه آفتابگردان هیبریدی  مانند مس، کلسیم و منیزیم است که می تواند استخوان های ما را سالم و قوی نگه دارد. وجود ویتامین E نیز می تواند درد آرتریت را به ما تسکین دهد. به دلیل وجود مس فراوان، می تواند انعطاف پذیری استخوان ها و مفاصل را افزایش دهد.

پوست سالم
اگر می خواهید تخمه آفتابگردان شور آن درخشندگی را در پوست خود داشته باشید، این گزینه عالی برای شماست. با کاهش اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش، می تواند پوست شما را جوان و درخشان نگه دارد. وجود مس در تخمه آفتابگردان باعث افزایش تولید ملانین می شود. وجود چندین ماده مغذی ضروری می تواند از خطوط ریز، چین و چروک و جای زخم نیز جلوگیری کند.

تقویت باروری مردان – فواید تخمه آفتابگردان
روی یک ماده معدنی بسیار مهم است که در تقویت باروری مردان مفید است و تخمه آفتابگردان منبع عالی روی است.

مطالعات تخمه آفتابگردان اصفهان  مختلف نشان داده اند که مصرف روی برای مردان نابارور مفید است، زیرا می تواند کیفیت، تعداد و تحرک اسپرم را افزایش دهد. از 100 گرم تخمه آفتابگردان می توانید 5 میلی گرم روی دریافت کنید.

  • منابع:
    1. Top 9 Benefits of Sunflower Seeds
  • تبلیغات: 
  1. شجاعت را جایگزین ترس کنید تا کارآفرین نمونه شوید!
  2. لباس ورزشی نخی بهتر است یا پلی استر؟
  3. واردات انواع شیر روشویی تکی
  4. حتی در زندان هم می توان پول درآورد!