تریلی جفت چرخ چهارچرخ تراکتور

تریلی جفت چرخ تراکتور، یکی از ابزارآلات و دستگاه های مهم در صنعت کشاورزی محسوب می شود که از کارآیی و کاربرد زیادی در زمینه کشاورزی برخوردار بوده به طوری که می توان با استفاده از آن بارهای سنگین را حمل و نقل کرد.

این نوع وسیله کاربردی در انواع مدل های متنوع، تنوع طرح و رنگ، اندازه، کیفیت، قیمت، برند، تعداد چرخ های متفاوت و … در بازار عرضه می شوند که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده اند.

تریلی جفت چرخ چهارچرخ تراکتور

قیمت تریلی جفت چرخ تراکتور

تریلی جفت چرخ تراکتور، از انواع تریلیهایی است که به پشت تراکتور وصل می شود و برای بردن انواع بار کاربرد دارند.

بنابراین قیمت تریلی جفت چرخ تراکتور، بر حسب مواردی همچون: کیفیت، سایز و اندازه، وزن مناسب، استاندارد بودن دستگاه، استفاده از قطعات ریز و درشت در تولید تریلی، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخل و خارجی، تعداد چرخ های به کار رفته در ساخت تریلی، نحوه تولید، شرکت تولید کننده و برند معتبر و دیگر موارد متغیر است که هر چه کیفیت قطعات به کار رفته در این مدل تریلی بالاتر باشد به طور یقین از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد.

لازم به یادآوری است این نوع تریلی دارای مشخصات ظاهری و فنی خاص می باشد که به برخی از این مشخصات اشاره می کنیم:

  1. این مدل از تریلی، کاربرد و کارایی فوق العاده بالایی دارد.
  2. این محصول عمده توسط شرکت های تولیدی معتبر با برند خاص تولید می شود.
  3. از مشخصات فنی این تریلی های تراکتوری می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اشاره نمود.
  4. همچنین از قابلیت های استفاده از این مدل تریلی می توان تحمل حمل بار با وزن های سنگین را نام برد.
  5. همچنین حمل بار با این نوع تریلی بسیار راحت بوده که به آسانی نیز به قسمت عقب تراکتور وصل می شود.
  6. این نوع دستگاه، دارای چهار چرخ، سیستم فرمان، تعداد محور، سایز و اندازه استاندارد، لاستیک و … می باشد.

تریلی دوچرخ تراکتور

تریلی دوچرخ تراکتور

امروزه تریلی های تراکتور، یکی از بهترین وسیله ها برای انتقال محصولات کشاورزی محسوب می شوند که از کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی و مزارع برخوردار بوده به طوری که در مدت زمان کوتاهی می توان حجم زیادی از محصولات کشاورزی را به وسیله آن ها حمل کرد.

استفاده از تریلیپهای دوچرخ و تراکتور، به عنوان یکی از ابزارآلات مهم برای حمل و نقل انواع محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت بوده که امکان حرکت آن ها بدون تراکتور امکان پذیر نیست بلکه هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

قیمت تریلی چهارچرخ تراکتور

تریلی، وسیله ای است که جهت حمل بار به ماشین آلاتی مانند تراکتور متصل می شود و انواع مختلفی دارند که هر کدام قابلیت حمل تناژ بار مشخصی را دارا می باشند.

این نوع تریلی ها معمولا دارای دو چرخ یا چهار چرخ هستند. قیمت تریلی چهارچرخ تراکتور در بازار داخلی به عوامل مختلفی همچون اندازه تریلی، میزان تحمل حجم بار، کیفیت، کارایی و برند آن بستگی دارد.

همچنین برای استعلام قیمت بروز این مدل از تریلی می توان به سایت های معتبر و منحصر به فرد محصول در سراسر کشور مراجعه کرد و از قیمت روز آن اطلاعات کامل را بدست آورد.

تریلی تراکتور بدون چرخ

تریلی تراکتور بدون چرخ

همان طور که قبلا اشاره شد تریلی انواع مختلفی دارد که از انواع آن می توان به تریلی بدون چرخ اشاره کرد که به وسیله جک مخصوص قابل حمل و نقل می باشد.

لذا، تریلی تراکتور بدون چرخ، یکی از جدید ترین و مدرن ترین مدل های تریلی تراکتور، به حساب می آید که تولید آن از وسایل سنتی و قدیمی نشأت گرفته و این وسیله اغلب برای کارهای خاصی از قبیل: کندن زمین، ایجاد حفره و شیار بر روی خاک، پخش کود و سموم کشاورزی و موارد بسیار دیگری تولید شده است.

همانطور که از نامش پیداست این نوع تریلی هیچ گونه چرخ و محوری ندارد و زیر آن اهرمهایی نصب شده که کار خاصی انجام نمی دهد و اغلب در یک محل و مکان ثابت قرار داده می شود و معمولا از این مدل تریلی برای نگهداری محصولات کشاورزی استفاده می شود که طرفداران خاص خود را می طلبد.

تریلی تراکتور جفت چرخ اتوبوسی

امروزه برخی از وسایل کاربردی و مهم در صنعت کشاورزی استفاده از تراکتور و تریلی است که به صورت پیشرفته در ابعاد و اندازه های مختلف با برندها و استانداردهای روز دنیا طراحی و در اختیار کشاورزان قرار گرفته و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی بین کشاورزان پیدا کرده اند.

لازم است بدانید که تریلی تراکتور جفت چرخ اتوبوسی، از مدل های برتر و مرغوب می باشد که در نوع خود از قدرت و گنجایش بالایی برخوردار می باشد و کشاورزان می توانند از این نوع تریلی برای محصولات خود در حجم های بالا استفاده کنند.

همچنین این مدل از تریلی دارای مشخصات ظاهری خاص و نیز مشخصات فنی منحصر به فرد می باشد که به مواردی چند در مورد این مشخصات می پردازیم:

  • دیواره های این مدل از تریلی به گونه ای نصب و پرس کاری شده که دارای مقاومت بالا می باشد.
  • این دستگاه به پشت تراکتور نصب می شود و با قدرت کشندگی بالا، تریلی را به دنبال خود حمل می کند.
  • قطعات و آلیاژهای به کار رفته در بدنه این نوع دستگاه به گونه ای است که در برابر سایش مستحکم است.
  • همچنین سیستم تعلیق آن باعث جلوگیری از شدت ضربات و آسیب رساندن به محصولات را کاهش می دهد.
  • انواع مدل های تریلی چهارچرخ ، از طریق مراکز فروش و نمایندگی های عمده در سراسر کشور عرضه می شوند.

تریلی تراکتور چهار چرخ

تریلی تراکتور چهار چرخ

تریلی چهار چرخ تراکتور، یکی از رایج ترین انواع تریلی ها می باشد که برای حمل و جا به جایی محصولات کشاورزی، گوسفند، و بارهایی با حجم بالا و … مورد مصرف قرار می گیرند که با مقاومت بالایی که دارد می تواند به خوبی حمل بارهای سنگین را به عهده گیرد و از محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار باشد.

تریلی چهار چرخ تراکتور، دارای مقاومت بالایی می باشد و می توان اشیا و اجسام را با وزن ها و ابعاد مختلفی حمل و جا به‌ جا کند و همین مزیت ویژه آن سبب محبوبیت بیش از حد آن در بین عموم مردم شده است و به‌ خصوص در بین مزرعه داران و کسانی که در شغل کشاورزی فعالیت دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

تریلی چهارچرخ تراکتور شیپور

تریلی چهارچرخ تراکتور شیپور، یکی دیگر از انواع ادوات کشاورزی و صنعتی به شمار می آید که در این زمینه کاربرد و کارآیی زیادی دارد به طوری که از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور عرضه می شود.

همچنین مشتریان و خریداران گرامی، می توانند با مراجعه مستقیم و غیر حضوری، از طریق فروشگاه های آنلاین و اینترنتی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه می توانند آن ها را خریداری نمایند که خرید اینترنتی این نوع دستگاه و ادوات کشاورزی به این طریق هیچ گونه هزینه جانبی و محدودیت زمانی و مکانی نداشته و با ارز آوری و سود زیادی که داشته توانسته از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

فروش تریلی چهارچرخ تراکتور

فروش تریلی چهارچرخ تراکتور

امروزه یکی دیگر از راه های فروش ارزان و منصفانه تریلی چهارچرخ تراکتور، از طریق کارخانجات تولیدی و شرکت های ساخت تراکتور و وسائل جانبی آن، امکان پذیر می باشد به طوری که این شرکت های تولیدی با مجوزهای رسمی از سازمان های اداری مختلف، مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته اند محصولی با کیفیت بالا طراحی و تولید کنند که پس از فرایند تولید این گونه ادوات کشاورزی و صنعتی، انجام آزمایشات و تست های لازم بر روی آن ها، وارد بازارهای فروش می گردند که امروزه به عنوان محصولات تجاری و پرسود توانسته اند در امر صادرات کشور گامی عظیم بردارند و به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشند.

شایان ذکر است شرکت های تولیدی، با ایجاد نمایندگی های معتبر و رسمی در سراسر کشور، جهت خرید این گونه محصولات، آن ها را در اختیار این نمایندگی ها قرار می دهند تا مشتریان و خریداران بتوانند با اطمینان کامل آن ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

چرخ تریلی تراکتور

همان طور که گفته شد، تریلی یکی از پر کاربرد ترین وسائل در صنعت کشاورزی است که مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد.

این وسیله پرکاربرد و پرمصرف، امکان دارد هنگام استفاده دچار نقص های فنی و آسیب های جدی شود در این صورت شرکت های تولیدی و سازندگان محصول اقدام به ساخت و تولید انواع قطعات و لوازم یدکی دستگاه ها نموده اند که از جمله انواع این قطعات می توان به چرخ، کمک فنر، بیل مکانیکی، لاستیک های استاندارد متناسب با تریلی و غیره اشاره کرد که به راحتی قابل تعویض بوده و می توان دستگاه را دوباره بازسازی کرد.

تریلی دوچرخ تراکتور سازی

تریلی دوچرخ تراکتور سازی

یکی از معروف ترین مدل ها و پر کاربرد ترین تریلی ها برای تراکتور، تریلی دو چرخ است که در اندازه ها و مدل های مختلفی دسته بندی می شود. برخی از آن ها برای حجم های زیاد بار ساخته می شوند که قدرت حمل بار بالایی دارند. این تریلی ها به صورت تک مور می باشند که در هر طرف لاستیک های بزرگ و به صورت جفتی دارند تا بتوانند تحمل بار داشته باشند.

شایان ذکر است انواع تریلی های ساخت کشور ایران، مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و نیز دارای ظرفیت های مختلفی هستند که کشاورزان می توانند آن را با توجه به قدرت موتور تراکتور کشنده ای که به آن وصل می شوند انتخاب و مورد استفاده قرار دهند.

تریلی تراکتور 8 چرخ

برخی از تریلی ها برای حمل و جابجایی مقادیر زیاد و وزن های سنگین بار استفاده می شوند که برای جا به جایی حمل بار با بارهای سنگین وزن از تریلی تراکتور 8 چرخ استفاده می شود و در صورتی که تریلی تراکتور توان حمل این بار را نداشته باشد، ممکن است دچار آسیب و خرابی شود به طوری که دیگر شاید قابل استفاده نباشد.

معمولا این تریلی ها در حجم ها و گنجایش های زیاد طراحی می شوند و دارای دو محور بزرگ به صورت لاستیک های جفتی کنار هم قرار دارند به طوری که توان حمل بارهای سنگین را دارند.

تریلی تراکتور جفت

تریلی تراکتور جفت

تراکتورهای بزرگی که برای جمع آوری محصولات کشاورزی به کار گرفته می شوند، معمولا به همراه تریلی های جفت مورد استفاده قرار می گیرند.

این تریلی ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که قابلیت حمل بار زیادی را دارند. برخی از مدل های آن به صورت دو محور و برخی دیگر به صورت تک محور طراحی می شودند که چرخ های آن ها ممکن است به صورت جفت باشند. حتی برای تسهیل در دور زدن و جابجایی، سازندگان آن لاستیک ها را به صورت متحرک طراحی کرده اند.

تریلی تراکتور 10 تن

تریلی تراکتور 10 تن، یکی از قوی ترین و بزرگ ترین انواع تریلی، است که به تعداد زیادی در بازار سراسر ایران عرضه شده است. این تریلی با استفاده از مرغوب ترین فلزات و آلیاژها ساخته شده است که استحکام بالایی دارد.

همچنین این محصولات دارای اندازه ای قوی و محکم هستند که می توانند در شرایط سخت و مسیر های دشوار وزن 10 تن را به راحتی حمل کنند. این تریلی تراکتور با ظرفیت های بیشتری طراحی و تولید می شوند که با توجه به کاربردی که خواهند داشت، مصرف کنندگان طبق نیازشان مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری می کنند.

حجم تریلی تراکتور

حجم تریلی تراکتور

امروزه از تراکتور در اندازه های مختلف تولید و طراحی می شوند که هر کدام بسته به نوع خود از کارکرد متفاوتی برخوردار بوده و صرفا برای صنعت کشاورزی و زراعی استفاده نمی شوند بلکه در عرصه ساخت و ساز استفاده های زیادی می شوند که برای حمل بار مصالح ساختمانی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین از تراکتور، در هر جا و مکانی استفاده می شود که با داشتن بیل مکانیکی اصل با حجم بسیار بالا می تواند در امر ساختمانی بسیار حائز اهمیت باشد که متناسب با تریلی مورد نظر انتخاب و به کار برده می شود.

ظرفیت تریلی تراکتور

ظرفیت تریلی تراکتور، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و ضروری است که برای انتخاب و به کار گیری تریلی مد نظر قرار می گیرد و همچنین بسته به نوع کاربردی که دارد انتخاب و به کار برده می شود.

لذا، مصرف کنندگان و خریداران می توانند با مراجعه به سایت مجموعه ما علاوه بر کسب اطلاعات مفید از این محصولات، با مشاوران با تجربه ما ارتباط بر قرار کرده و به طور کامل از راهنمایی های ایشان بهره مند گردند. همچنین با ایجاد درگاه های پرداخت اینترنتی، افراد می توانند پس از مشاهده و انتخاب تریلی تراکتور مورد نظر خود هزینه آن را از طریق همین درگاه ها به راحتی پرداخت نمایند.

عرض تریلی تراکتور

عرض تریلی تراکتور

امروزه تریلی تراکتور، از کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی، ساختمانی و غیره برخوردار می باشد که با توجه به حمل بار و ظرفیت بالای آن انتخاب و به کار برده می شوند.

بنابراین، عرض تریلی، در موارد خاصی ممکن است برای انتخاب تریلی تراکتور مهم باشد و ممکن است اندازه آن برای مکان های خاص حائز اهمیت باشد.

تریلی تراکتور، نقش موثری در حمل بار و انجام کارهای خاص دارد که دارای ظرفیت های متفاوت بوده و نیز می توان بر اساس نیاز خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمود.