تهیه میوه خشک عالیجناب از میوه های سیاره زهل

مردم در روزهایی که میوه خشک عالیجناب می‌خورند، مواد مغذی کلیدی بیشتری از جمله فیبر و پتاسیم را مصرف می‌کنند. با این حال، آنها کالری بیشتری نیز مصرف کردند.

والری سالیوان از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ در بالتیمور، MD، می گوید: میوه خشک می تواند یک انتخاب عالی برای یک میان وعده مغذی باشد.

اما مصرف کنندگان ممکن است بخواهند مطمئن باشند که نسخه های شیرین نشده بدون شکر اضافه شده را انتخاب می کنند. دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در ایالت پن در زمانی که او مطالعه را رهبری می کرد.

خشکبار

“اندازه سهم همچنین می تواند مشکل باشد زیرا یک وعده میوه خشک از زمانی که آب خارج شده است کوچکتر از یک وعده تازه است.

اما نکته مثبت این است که میوه خشک می تواند به مردم کمک کند تا میوه های بیشتری مصرف کنند زیرا قابل حمل هستند، در قفسه ثابت هستند و حتی می توانند ارزان تر باشند.

این تحقیق در مجله آکادمی تغذیه و رژیم غذایی منتشر شده است.

برای تجزیه و تحلیل خود، دانشمندان از پاسخ های نظرسنجی 25590 نفر استفاده کردند که در نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه (NHANES) 2007-2016 شرکت کردند.

پاسخ دهندگان اطلاعاتی در مورد غذایی که در 24 ساعت گذشته مصرف کرده بودند (به نام “یادآوری های غذایی”) ارائه کردند.

میوه خشک تنها 3.7 درصد از کل میوه های مصرف شده را تشکیل می دهد. با این حال، در مجموع 1233 شرکت‌کننده، مصرف میوه‌های خشک را در یکی از دو یادآوری رژیم غذایی گزارش کردند که به دانشمندان این امکان را داد تا میزان مصرف خود را در این روزها مقایسه کنند.

همچنین داده هایی در مورد سلامت شرکت کنندگان، از جمله شاخص توده بدنی (BMI)، دور کمر و فشار خون در حالت استراحت در دسترس بود.

حتی پس از تنظیم فاکتورهای جمعیت شناختی و سبک زندگی، شرکت کنندگانی که مقادیر قابل توجهی میوه خشک مصرف می کردند، در مقایسه با افرادی که این کار را نمی کردند، رژیم غذایی بهتر، BMI کمتر، دور کمر کمتر و فشار خون سیستولیک کمتری داشتند.