جک روغنی تریلی تراکتور

جک وسیله ای مکانیکی برای بلند کردن اجسام سنگین است که با اعمال نیروی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. جک روغنی تریلی تراکتور ابزاری است که توسط پین به تریلر متصل می شود که به آن جک استوانه ای نیز می گویند و غالب ترین نوع جک محسوب می شود. همانطور که از نامش پیداست با فشار روغن کار می کند و توسط یک اهرم دستی در کناره کار می کند. بنابراین دو نوع جک به نام های جک دنده ای و هیدرولیک در بازار وجود دارد.

جک روغنی تریلی تراکتور

قیمت جک تریلی تراکتور

تریلرهای تراکتوری انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاری که می خواهند در صنعت کشاورزی استفاده کنند. تریلر تراکتور دو چرخ یکی از انواع این تریلرها می باشد. این نوع تریلر به دلیل سبکی نسبت به تریلرهای تراکتوری که چرخ های بیشتری دارند برای جابجایی مواد فله در زمین های کشاورزی ناهموار استفاده می شود. جک تریلر تراکتور یک دستگاه تریلر است که برای تخلیه تریلر استفاده می شود. روش تخلیه تریلرها با توجه به تعداد چرخ ها متفاوت است. هنگامی که از جک ترولی دو چرخ برای تخلیه استفاده می شود، واگن برقی شروع به تخلیه مواد فله از عقب می کند. ترولی های دو چرخ بیشتر در مناطق کوهستانی از آن استفاده می کنند.

این نوع تراکتور در سال های گذشته به عنوان اولین تراکتور کمکی به صنعت کشاورزی وارد شده است. این تراکتورها هنوز در ایران مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ایران توانسته در این زمینه سرآمد باشد و بسیاری از قطعات آن را تولید کند. خرید عمده جک تریلی تراکتور در صورت وقوع تاثیر زیادی در قیمت نهایی این تریلر تراکتور خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت ها و مراکز معتبر و نمایندگی های فروش این محصول در کشور این کار را انجام دهید و از مشاوره رایگان خرید و استفاده از آن بهره مند شوید.

جک هیدرولیک با اصل پاسکال کار می کند. به این معنی که مایع داخل یک ظرف تحت فشار زیادی است، ساختار جک هیدرولیک در واقع دو سیلندر داخل آن است. در سیلندر بزرگتر فشار یکسان خواهد بود اگر چه با اعمال نیرو در سیلندر کوچک، در سیلندر بزرگتر نیز فشار وارد می شود، اما توان خروجی بیشتر خواهد بود، زیرا فاصله پیستون سیلندر دوم بیشتر است درست است که فشار در هر دو سیلندر یکسان است اما با افزایش تراز افزایش می یابد و هرچه اختلاف بین سطح هر دو سیلندر بیشتر باشد، قدرت پتانسیل سیلندر بزرگتر بیشتر می شود. اصول کار جک هیدرولیک مورد استفاده در لیفتراک و تراکتور تریلر در اصل یکسان است، این دستگاه از دو سیلندر یکی کوچکتر و دیگری بزرگتر تشکیل شده است و با اعمال نیروی کمی به سیلندر کوچکتر که در سیلندر بزرگتر ضرب می شود بار برداشته می شود.

جک های هیدرولیک باکیفیت را می توان به صورت تکی در بازار عرضه کرد. انواع مختلفی از جک های هیدرولیک با کیفیت بالا در بازار موجود است. سازندگان این نوع جک های هیدرولیک معمولا این جک ها را از فلزات مختلف تولید می کنند و در انواع مختلف موجود می باشند جک های هیدرولیک خودرو با کیفیت بالا از جمله جک هایی هستند که معمولا مورد استفاده مردم قرار می گیرد این جک ها از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند قیمت جک های هیدرولیک خودرو با کیفیت بالا می تواند تحت تاثیر جنس و طراحی آن باشد.

جک تریلی تراکتور

جک تریلی تراکتور

کاربرد اصلی جک در ماشین های سنگین مانند ترولی، تراکتور، جرثقیل و کامیون می باشد با فشار دادن روغن داخل سیلندر باعث حرکت روغن به سمت پیستون استوانه ای بزرگتر می شود و این نیرو در نهایت بار سنگین را از روی خودرو برمی دارد جک روغن توسط دسته اهرمی کمکی با افزایش نیروی محرکه اجسام سنگین را به حرکت در می آورد.

از نوع دنده ای آن برای تعمیر پنچرگیری و بلند کردن آن در هنگام تعمیر خودرو و در کارخانه ها و کارگاه ها استفاده می شود نوع هیدرولیکی که حاوی یک سیلندر است، قادر است با فشار دادن ابزار متصل به آن مانند شلنگ یا لوله، اجسام سنگین را به وسیله روغن هیدرولیک بلند کند. جک هیدرولیکی یک نوع پیشرفته از جک های چرخ دنده ای و پیچی است. بنابراین نسبت به نوع قدیمی آن مفیدتر و توانمندتر است و امروزه در صنایع مختلف از جک های روغن هیدرولیک به دلیل کارایی بیشتر برای بلند کردن اجسام سنگین و ماشین آلات سنگین استفاده می شود. کارخانه های بسیار بزرگ و مطرح دنیا شروع به تولید جک ها و پمپ های هیدرولیک می کنند که می توانند یک جسم 1000 تنی را با یک جک بلند کنند.

جک بالابر تریلی تراکتور

برای حمل و جابجایی کلیه وسایل نقلیه سنگین تا ظرفیت 30 تن مانند ترولی، تراکتور و لیفتراک در حجم های بسیار زیاد از جک بالابر استفاده می کنند که به آن بالابر قیچی نیز می گویند. این آسانسور در ورودی کارخانجات و انبارهای صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد از مزایای آن می توان به امنیت بالا، عملکرد عالی در حمل ماشین های سنگین، سایش و پارگی کمتر نسبت به سایر بالابرها، خدمات کمتر مورد نیاز و طول عمر بیشتر اشاره کرد.

جک روغنی یا جک هیدرولیک وسیله ای است که برای بلند کردن وسایل نقلیه به ارتفاع معین یا جابجایی آنها و همچنین در صنایع، حفاری و ساخت و ساز استفاده می شود. جک روغن بر اساس مکانیزم فشار روغن و دسته درایو دستی در کنار آن کار می کند. جک هیدرولیک از نظر طول، عرض و قطر بر اساس کاربرد متفاوت است.

این دستگاه به دلیل نیروی وارد شده به سیال روغن داخل محفظه (سیلندر کوچک) کار می کند. عملکرد جک هیدرولیک به این صورت است که روغن با فشار وارده به سیلندر بزرگتر منتقل می شود، در داخل سیلندر بزرگتر پیستونی وجود دارد که سیال اعمال شده به آن فشار وارد کرده و در نتیجه بار روی آن را بلند می کند این قطعه صنعتی مکانیزمی ساده و در عین حال کاربردی دارد و وسیله ای استوانه ای است عملکرد جک هیدرولیک مکانیزمی دارد به این صورت که داخل سیلندر روغن وجود دارد (روغن داخل سیلندر را روغن کاری می کند تا سیلندر به راحتی حرکت کند) و زمانی که قدرت سیلندر با فشار زیاد به این روغن وارد می شود تراکم تمام نشدنی به استوانه دیگری که بزرگتر از سیلندر قبلی است باید منتقل شود در واقع نیرویی که وارد می شود باعث این اتفاق می شود. در مرحله بعد همین روغن داخل سیلندر با فشاری که به پیستون سیلندر وارد می کند باعث حرکت جسم مثلا ماشین در خیابان می شود.

خرید جک تریلی تراکتور

خرید جک تریلی تراکتور

این محصول با توجه به مصرف بالای آن به صورت گسترده در بازارهای مصرف دنیا برای رفع نیاز واحدهای کشاورزی، ساختمانی و ساختمانی تولید و به فروش می رسد. مراکز فروش مستقیم تراکتور جک ترولی این محصول را با کمترین قیمت ممکن عرضه می کنند که باعث رضایت مصرف کنندگان می شود.

با توجه به اینکه امروزه استفاده و خرید این نوع جک ها بیشتر از انواع پیچی و دنده ای آنها در دنیا رواج پیدا کرده است، در نتیجه تولید و صادرات انبوه آنها می تواند راه حلی عالی برای کسب درآمد و کمک به اقتصاد باشد رشد کشور برای خرید این محصولات با مراجعه به سایت های اینترنتی، پس از مشاهده تنوع محصولات و مقایسه قیمت ها، سفارش دهید و با پرداخت هزینه از طریق درگاه های بانکداری اینترنتی، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. در این نوع خرید محصول در زمان مشخصی به آدرس مشتری ارسال می شود.

جک روغنی که به جک هیدرولیک نیز معروف است، ابزاری است که در بالا بردن وسایل نقلیه تا ارتفاع معین یا جابجایی آنها و همچنین در صنایع، حفاری و ساخت و ساز استفاده می شود. اما در حال حاضر کاربرد کمتری دارد بنابراین استفاده از این ابزار چندان مرسوم نیست و فقط برای ماشین های سنگین به عنوان ابزاری کاربردی استفاده می شود چرا که این جک در وزن های 2 تا 100 تن تولید و عرضه می شود.

امروزه انواع تریلر تراکتور در نمایندگی تریلر تراکتور به فروش می رسد می توان گفت محبوب ترین و پرتقاضا ترین نوع آن تریلر کف تراکتور در ایران می باشد بسیاری از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات کشاورزی و باغی در زمینه لوازم جانبی تراکتور پیشگام بوده و تمامی نیازهای مشتریان را در این زمینه برآورده می سازند. کفی تراکتور، تریلر تراکتور، تریلر کفی و انواع تریلر از جمله محصولات این شرکت ها می باشد برای اطلاع از قیمت تریلر تراکتور با کیفیت های عالی می توانید به این شرکت ها مراجعه کنید.

صادرات کالا یکی از فعالیت های مهم اقتصادی است که از گذشته تا به امروز در جوامع مختلف برای توسعه اقتصادی کشورها انجام شده است. بنابراین حمل کالا همواره ضروری است. همچنین علاوه بر آشنایی با قوانین بین المللی، آشنایی با قوانین و مقررات داخلی کشورهای دریافت کننده کالا ضروری است تا از بروز مشکلات مختلف در این زمینه جلوگیری شود.

تریلی تراکتور سنگین

یکی از ماشین آلات سنگین و پرکاربرد در صنایع مختلف ساختمانی، کشاورزی و دامپروری جهت حمل بارهای سنگین می باشد. این ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل محصولات کشاورزی، در صنعت و معدن برای حمل مواد معدنی، در صنعت ساختمان برای حمل مصالح ساختمانی راه و شهر و به طور کلی در تمامی صنایع کاربرد دارد. شرکت های تولیدی معتبر و بزرگ با تامین ابزار و ماشین آلات سنگین در جهت رفع نیاز صنایع مختلف گام بر می دارند.

این شرکت ها با استفاده از دانش روز و با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب، این ماشین آلات بادوام را تولید می کنند و با گستره وسیع محصولات خود نیازهای اساسی صنعت گران را برطرف می کنند. شرکت های بزرگ و خوشنام داخلی با تولید و ساخت یکی از کارآمدترین ماشین آلات سنگین به نام ترولی تراکتور با کیفیت بالا نسبت به نمونه های خارجی خود رضایت مشتریان داخلی را جلب کرده اند.

از مزایای این خودرو می توان به کیفیت بالای لاستیک ها و استحکام و دوام لاستیک ها، عمر طولانی و هزینه های پایین نگهداری و تعمیرات اشاره کرد شما می توانید با مراجعه به سایت های مراکز فروش معتبر و استفاده از خرید اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

این دستگاه با نام های ترولی طلایی، تریلر تراکتور، تریلی تراکتور باغی، ترولی سنگ معدن، چرخ دستی کشاورزی، تریلر تراکتور در بازار داخلی شناخته شده و به فروش می رسد شرکت هایپر صنعت فامکو با تامین ادوات و ماشین آلات کشاورزی و دامپروری به کمک دامداران، کشاورزان و صنعت گران آمده است و با همکاری بهترین سازندگان داخلی و کارخانجات تجهیزات سنگین یکی از کارآمدترین ماشین آلات این صنعت می باشد.

چرخ دستی. فروش تراکتور گلدونی. قیمت مناسب تریلر تراکتور فامکو نسبت به نمونه های خارجی آن و کیفیت و مقاومت بالای این دستگاه خریداران را راضی کرده است و این دستگاه در تمامی استان های کشور فروش بالایی دارد این نوع تریلر تراکتور به دلیل دارا بودن لاستیک های بسیار مستحکم و باکیفیت و مجهز به تمامی سیستم های مدرن، دارای عمر طولانی و هزینه نگهداری و تعمیرات پایین می باشد.

تریلر تراکتور به دلیل سهولت در اتصال به انواع تراکتور (داخلی و خارجی) و سهولت کار با آن در کلیه موارد صنعتی که نیاز به حمل و جابجایی محصولات دارند مورد استفاده قرار می گیرد تریلر تراکتور برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در هنگام برداشت، جابجایی و حمل در معدن و صنایع معدنی، صنعت ساختمان، تامین نیازهای شهرسازی و راهسازی، جابجایی زباله های شهری و در کلیه صنایع کاربرد دارد تریلر پشت تراکتور انواع مختلفی دارد و در ابعاد و حجم متر مکعب واگن، قدرت سیستم هیدرولیک، وزن و کارایی و در زمان خرید با توجه به نیاز شما متفاوت است.

ساخت این محصول در مدل ها گوناگون با چرخ های مختلف تولید می شود در صنعت کشاورزی، هنگام انتخاب تریلر باغی باید بسیار مراقب باشید زیرا حمل و نقل استاندارد بار با توجه به محصول برداشت شده، واگن، چرخ و سیستم ترمز مهم است. قیمت تریلر تراکتور بر اساس سایز، برند، مدل و در نهایت کیفیت آن تعیین و ارزش گذاری می شود با توجه به کاربری بالا و فروش بالای این کشنده کامیون، تولید و مشخصات فنی تریلر تراکتور باید با کیفیت، دقت و استاندارد انجام شود.

جنس بدنه تریلر تراکتور فلزی است و در برابر فشار و جابجایی بارهای سنگین، شرایط آب و هوایی و گرما مقاومت بالایی دارد حمل تریلر تراکتور به دلیل داشتن لاستیک در سایزهای مختلف به راحتی در محیط های خشن، کوهستانی و خاکی انجام می شود و به دلیل دیواره بلند آن، عملیات بارگیری به راحتی انجام می شود.