خوردن هلو زعفرانی موجب زرد شدن پوست بدنتان می شود

بازارهای خیابانی، سوپرمارکت‌ها و فروشندگان خیابانی، هلو زعفرانی را به صورت دسته‌ای یا کیلویی می‌فروشند. دردر زمان برداشت، فروشندگان خیابانی میوه های پخته شده را در محله ها و بازارهای آزاد به صورت بسته بندی شده در کوچک می فروشند.

کیسه های پلی اتیلن یا لیوان های پلاستیکی که حاوی 8 تا 10 کف دست است.هلو  دارای خواص مغذی مهمی است که لیپید، پروتئین، کربوهیدرات، نشاسته و فیبر همچنین حاوی کاروتن است، ویتامینی که به سلامت چشم، مو، ناخن و پوست کمک می کند.

از جمله املاح معدنی موجود در میوه می توان به سلنیوم، پتاسیم، کلسیم، آهن و فسفر اشاره کرد. (سایمریس و کلمنت، 2005). کاروتنوئید کل به پالپ یک رنگ زرد شدید می دهد که قابل توجه است.

هلو
جذابیت عملکردی و ارزش کالری بالا (یویاما و کوزولینو، 1996؛ کاروالهو و همکاران، 2009). در حال حاضر میوه هایی با سطوح بالای کاروتنوئیدها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند.

که با رادیکال های آزاد موجود در بدن که مسئول تکامل برخی جدی هستند مبارزه می کنند. ،سیب شناسی (کاروالهو و همکاران، 2013).
میوه هایهلو از جمله سبزیجاتی هستند که دارای بالاترین میزان سلنیوم (35 تا 55 میکروگرم در 100 گرم) هستند.
ماده معدنی که به پیشگیری از سرطان کمک می کند. برنامه دولت برای توسعه پایدار در ایالت آماپا که میوه‌های هلو را به منوی مدرسه اضافه کرد، از جمله آنها را در فرنی یا مخلوط با مرزه.

هیچ گونه ای از هلو با ویژگی های میوه مشخص در بازار وجود ندارد. این عامل گزینه های مصرف را محدود می کند، زیرا بدون ویژگی های مشخص شده برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب میوه، هلو که انتخاب می کنند اغلب خوش طعم نیستند.

به همین دلیل، مهم است که کشت انواع هلو که میوه های آن دارای ویژگی هایی است که خواسته های مصرف کننده را برآورده می کند (ون لیوون،