قیمت تریلی تراکتور دست دوم

برای آگاهی از قیمت تریلی تراکتور دست دوم می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. مشاوره رایگان، کیفیت بالای محصول از ویژگی های مهم فروشگاه ما می باشد. قیمت تریلی تراکتور بر اساس سایز مدل، برند و در آخر بر اساس کیفیت ارزش گذاری می شود.

قیمت تریلی تراکتور دست دوم

تریلی تراکتور دست دوم

معمولا تریلی های تراکتور دست دوم در سطح شهرستان ها،در بنگاه های ماشین آلات کشاورزی و نیز بین کشاورزان و تراکتور داران خرید و فروش می شود. ناگفته نماند بعضی از سازندگان تریلی تراکتور با خرید تریلی دست دوم و باز سازی و رنگ مجدد آن اقدام به فروش آن به تراکتور دارانی که دنبال تریلی ارزان تر از نو می گردند، می کنند.

حال در مورد این که تریلی تراکتور چیست؟ مطلبی برای شما باز گو می کنیم. تریلی دستگاهی است که معمولا به پشت یک کشنده مانند تراکتور وصل می شود. کار این تریلی حمل بار است. ظرفیت این تریلی از دو تن، ده تن هست تا ظرفیت های بالاتر. پس متوجه شدیم که تریلی به خودی خود حرکت نمی کند بلکه به یک وسیله کشنده مستقل نیازمند است.

تریلی تراکتور از شاسی، محور ها، اتصال دهنده ها و لاستیک ها تشکیل شده است. معمولا تریلی تراکتور ها برای شرایط سخت آماده سازی می کنند. البته شرکت سازنده این محصول باید استاندارد های لازم را جهت ساخت این محصول را رعایت کند. مثلا تراکتوری که از استاندارد های لازم برخوردار نباشد به احتمال زیاد در موقعیت های مکانی سخت و ظرفیت های بالاتر از کار می افتد و تمام تلاش تان در این زمینه به هدر می رود. پس حتما از کیفیت محصول و استاندارد آن حتما اطمینان حاصل کنید.

یک نکته بسیار حائز اهمیت در این است که زمان خرید، به تنهایی و بدون داشتن آگاهی خرید نکنید. چون در صورتی که فروشنده قصد کلاهبرداری داشته باشد، راحت تر به شما به دلیل نداشتن دانش، یک محصول بی کیفیت قالبتان می کند. مشورت با کارشناسان خبره، سبب خریدی آسان و مقرون به صرفه و اطمینان از کیفیت بالای محصول برای شما در پی خواهد داشت.

عده ای از شرکت های مربوطه حاضر به همکاری و مشاوره رایگان هستند؛ در این صورت متحمل هزینه اضافی نخواهید شد. یکی از توصیه هایی که به شما در این زمینه می کنند بدین صورت است که این تریلی مناسب چه کاری است. از شما در مورد این که برای کدام منطقه و در چه حجم کاری می خواهید سؤال می شود و به شما با توجه به پاسخگویی تان، راهنمایی می شود. شرایط کشندگی و نوع بار و اندازه تریلی را نیز باید مد نظر قرار دهید.

تولید تریلی تراکتور در مدل ها و با چرخ های مختلف در اندازه های گوناگون ساخته می شود. در صنعت کشاورزی توجه داشته باشید که چگونه تریلی را انتخاب می کنید. چون حمل بار با کیفیت، بر اساس محصول برداشتی، واگن چرخ و سیستم ترمز دارای اهمیت است. این محصول که از فروش زیادی برخوردار می باشد، مشخصات فنی تریلی تراکتور بایستی دقیق و با کیفیت باشد.

اکنون نوبت آن رسیده که در مورد اجزای کلی تریلی صحبت کنیم. اجزای کلی تریلی عبارتند از: رینگ، لاستیک، مخزن دارای حمل محصولات زراعی باشد، چرخ، شاسی که اتصال به تراکتور باشد، برای حرکت تریلی جهت خالی نمودن بار از فنر استفاده می شود، اکسل (منظورمان پایه برای اتصال به زمین) و جک برای بالا و پایین کردن تریلی.

قیمت تریلی تراکتور دوچرخ دست دوم

قیمت تریلی تراکتور دوچرخ دست دوم تریلی تراکتور دو چرخ دست دوم از پر کاربرد ترین تجهیزات و ادوات کشاورزی به شمار می رود. این نوع تریلی به نام های تریلی معدنی، تریلی گلدونی و یا تریلی باغی در بازار خرید و فروش می شود. در صورتی که به دنبال قیمت مناسب هستید می توانید نوع دست دوم آن را انتخاب کنید. قیمت تریلی تراکتور دست دوم آن مناسب تر می باشد. از دیگر مزایای این محصول این است که حمل و نقل بار آن، آسان و راحت می باشد. راحت به پشت تراکتور می چسبد. متصل شدن آن توسط یک اهرم و قلاب صورت می گیرد و خیلی راحت قابل نصب است. همین امر سبب شده تا حرکت تریلی به طور روان صورت گیرد. تریلی تراکتور دو چرخ در سطوح ناهموار نیز راندمان کاری خود را حفظ می کند.

اکنون در مورد ویژگی های تریلی گلدانی بیاناتی عرض می کنیم. تریلی تراکتور گلدانی از لاستیک های بسیار قوی و با کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول پیشرفته و مجهز به تمام سیستم های روز دنیا است. داشتن این خصوصیات سبب شده است تا طول عمر بالایی داشته باشد در نتیجه هزینه نگهداری و تعمیرات آن نیز کم می شود.

تریلی پشت تراکتور دست دوم

از پر کاربرد ترین تجهیزات کشاورزی، تریلی پشت تراکتور می باشد. خوشبختانه تولید این محصول توسط کشور خودمان صورت می گیرد. همچنین نوع دست دوم آن در بازار نیز موجود می باشد. از این تریلی برای کشاورزی در باغ ها، زمین هایی که خشت دارند و در معادن و یا صنایع به کار برده می شود.

از زمان های گذشته تریلی پشت تراکتور یک وسیله ضروری برای کشاورزان بوده است. تریلی پشت تراکتور انواع مختلفی دارد و در حجم متر مکعب واگن، ابعاد، کیفیت، وزن و هیدرولیک با هم فرق دارند. همچنین تنوع این محصول در تعداد چرخ ها، جک و سیلندر هایی می باشد که می توان از این ها برای ساخت مورد استفاده قرار داد.

آیا می دانید واحد سنجش وزن تریلی تراکتور، تن می باشد؟ بنابر این، آن چه که مد نظر است تعداد تن ها می باشد. به عنوان مثال بعضی از تریلی ها بیشتر از دو تن، وزن را تحمل نمی کنند. این در حالی است که ما تریلی هایی داریم که بیش از 5 تن بار تحمل می کنند. تولید کنندگان این محصول می گویند: تعداد لاستیک هایی که برای ساخت این وسیله استفاده می شود به شکل و اندازه تریلی بستگی دارد. به طوری که هرچه تریلی بزرگ تر باشد، تعداد لاستیک های بیشتری برای ساخت آن به کار برده می شود تا بتواند وزن محصول را در همه ی چرخ ها پخش کند. در نتیجه تریلی و بار دچار ضربه نشود.

بیشترین فروش در مورد تریلی پشت تراکتور 20 تن بار است. زیرا که از مواد درجه یک و رعایت استاندارد های لازم برای ساخت آن به کار برده می شود. هنگام خرید با توجه به نیاز مشتری از طرف کارشناسان فروش مشاوره صورت می گیرد.

جنس بدنه تریلی تراکتوری از فلز است. این محصول در برابر فشار بارهای سنگین و یا جابجایی بار، شرایط آب و هوایی و حرارت از دوام بالایی برخوردار می باشد. حمل و نقل تریلی تراکتوری به دلیل داشتن لاستیک هایی در اندازه های گوناگون در محیط های سخت خاکی، کوهستانی به راحتی انجام می شود و به علت داشتن دیواره بلند فرآیند بارگیری به آسانی صورت می گیرد.

خوشبختانه کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع تریلی پشت تراکتوری 20 تن در دنیا شناخته شده است.

خرید تریلی تراکتور دست دوم

خرید تریلی تراکتور دست دوم خرید تریلی دست دوم یکی از ریسک هایی است که هر شخصی ممکن است در زندگی اش انجام دهد. اما قبل از خرید تریلی تراکتور دست دوم لازم است به یک سری نکات توجه کنید. این نکات باعث می شود که شما تریلی تراکتور بهتری خریداری کنید.

زمانی که سخن از خرید تریلی به میان می آید، همه به این موضوع فکر می کنند چه مقدار برای خرید این وسیله نیازمند است. سایت اینترنتی ما، فروش انواع تریلی نو و دست دوم را در میان گذاشته است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما محصول خود را مشاهده نمایید. با وجود سایت، دیگر لزومی نیست هزینه رفت و آمد را پرداخت کنید.

تراکتور یکی از قدیمی ترین ماشین های مولد است که فواید زیادی برای آسایش بشر فراهم کرده است. این محصول که در صنعت کشاورزی به طور گسترده فعالیت دارد و از زمان حضور خود، تحولات بزرگی را در کشاورزی ایجاد کرده است. وسیله ای است که بیشترین کاربرد در جهان کشاورزی دارا می باشد. با وجود این که تراکتور مختص کشاورزی نیست، اما اکثر کاربرد های این محصول به صنعت کشاورزی متعلق دارد و تمامی کشورهایی که در زمینه ی کشاورزی فعالیت دارند از تراکتور استفاده می کنند. وسیله ای که در طی زمان تغییراتی در ظاهر و موتور خود به وجود آورده است که این تغییرات مثبت منجر به استفاده بیشتر از آن شده است.

ساختن تریلی تراکتور در مدل های مختلف صورت می گیرد. علاوه بر این چرخ های مختلف در اندازه های گوناگون تریلی تراکتور تولید می شود. در صنعت کشاورزی باید توجه لازم را در مورد این که چه رینگ و لاستیکی برای چه جاده ای مناسب است و نیز اندازه رینگ و لاستیک بسیار با اهمیت است.

شاسی تریلی تراکتور دست دوم

یکی از ماشین آلات ارزشمند شاسی تریلی تراکتور است. این محصول فروش بالایی در صنعت کشاورزی دارد. قیمت شاسی تراکتور دست دوم به دلیل کیفیت بالا با نوی آن فرقی ندارد. همچنین به دلیل مقاومت بالا، سبب جلب رضایت خریداران شده است. از دیگر مزایای شاسی تریلی در این است که درهای تریلی از هر دو سو باز می شود؛ در این صورت شما به راحتی می توانید پیاده و سوار شوید. مزیت دیگر این محصول حالت هیدرولیکی دارد.

از گسترده ترین کاربرد ها، هیدرولیک می باشد و در انواع گوناگونی از ماشین آلات که نقش حمل و نقل، ساخت و ساز دارد، ایفا می کند. حال هیدرولیک به وسیله شیر آلات، سیلندرها و یا پیستونها در قالب های گوناگون قابل استفاده است. ثابت یا متغیر، مثبت و منفی، باز و بسته شدن آن سبب جابه جایی وزنه های سنگین شده و از مهندسی مدرن استفاده می کنند.

بعضی از تریلی های تراکتور فقط شاسی هستند و قسمت اتاقک بار ندارند؛ به جای آن تانکر حمل آب روی شاسی سوار می شود و در مسائل کشاورزی، برای سمپاشی گیاهان و انتقال آب به مناطق دور دست به کارگیری می شود.

جک های تریلی تراکتور به دو صورت می باشد: در بعضی از تریلی ها، جک جدا از تراکتور وجود دارد که بدون کمک تراکتور بار را می توان خالی کرد ولی در بعضی از تریلی ها شیلنگ هایی به پمپ تراکتور وصل می شود و قدرت کمپرس و تخلیه بار را از پمپ تراکتور می گیرد.

تریلی تراکتور کارکرده

تریلی تراکتور کارکرده امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی، کشاورزان رو به خرید تراکتور کار کرده می کنند این در حالی است که کیفیت نو و کارکرده آن یکسان است. البته باید در نظر داشت بین تریلی دست دوم و نو آن تفاوت فاحشی وجود ندارد؛ با در نظر گرفتن سلامت لاستیک و چرخ و پر. اکنون در ذیل به تعریف چرخ و پر می پردازیم.

منظور از چرخ و پر: توپی و شافت و بلبرینگ های چرخ می باشد که در صورت سلامت این موارد و عدم زنگ زدگی بدنه تریلی کارکرده با تریلی نو تفاوت چندانی ندارد. تریلی ها از دو نوع تک چرخ و دوبل تشکیل شده اند بدین صورت که برای کارهای سبک از تریلی هایی که در هر طرف شان یک رینگ و لاستیک به کار رفته استفاده می شود و در تریلی هایی حمل بار های سنگین در هر طرف دو رینگ لاستیک به صورت دوبل می باشد.

تریلی تراکتور اقساطی

اکثر مردم برای خرید به دنبال اجناس اقساطی هستند. در این میان شرکت های کشاورزی و صنعتی تصمیم گرفته اند برای رفاه حال مشتریان و با وجود یکسان نبودن قیمت ها، محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار دهد. با وجود اقساط دیگر نگران هزینه آن نباشید. با روش اقساطی می توانید به مدت طولانی وجه مربوطه را پرداخت نمایید.

در شهر های شمالی کشور از نوع تریلی کوچک برای حمل بار های سبک استفاده می کنند. بدین صورت که تریلی را به جای این که به تراکتور وصل کنند به تیلر یا باغکول متصل می نمایند و محصولاتی کم حجم و سبک را با این تریلی ها جا به جا می کنند. در مورد تریلی تراکتور این نکته را بایستی در نظر داشت که این وسیله فقط در حاشیه شهرها و روستاها قابل استفاده است و ورود تراکتور و تریلی تراکتور به داخل محدوده شهری ممنوع می باشد مگر با اجازه داشتن نامه کتبی از شهرداری.

تریلی تراکتور نو

تریلی تراکتور نو تریلی تراکتور نو یک وسیله بسیار ارزشمند و کاربردی است که در صنایع دامداری، ساختمانی، کشاورزی و معدنی به کار گیری می شود. استحکام و مقاومت این محصول از ویژگی های بارز آن به شمار می رود.

قیمت تریلی تراکتور نو

یکی از فاکتور های بسیار مهم در تعیین قیمت تریلی تراکتور نو، قیمت مواد اولیه تولیدی برای تراکتور نو می باشد. این تولید کنندگان تمام تلاششان بر این بوده که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب روانه بازار کند. از آیتم های مهم در تشخیص کیفیت تریلی بررسی ضخامت و کیفیت آهن به کار برده در تریلی می باشد. بدین صورت که هر چه آهن با ضخامت بیشتر به کارگیری شده باشد استقامت و تحمل بار نیز افزایش می یابد؛ مورد دوم اندازه رینگ و لاستیک تریلی می باشد که بسیار در حمل بار موثر است.