لوله و اتصالات چدنی که یک کودک افغانی از زیر آوارهای قفقاز بیرون کشید

لوله و اتصالات چدنی فاضلاب زیر سینک آشپزخانه: اینها خطوط تخلیه هستند که به فاضلاب اجازه عبور می دهند. به خم شدن لوله ها تله گفته می شود که مقداری آب را نگه می دارد و از ورود گازهای بدبو و بالقوه خطرناک به اتاق جلوگیری می کند.

لوله های گاز داخل ملک: لوله های گاز طبیعی یا گاز مایع گاز مایع یا گاز طبیعی را به وسایل گازسوز خاصی منتقل می کنند. فقط یک لوله کش گاز دارای مجوز می تواند این نوع لوله ها را تعمیر یا نصب کند.

لوله های لوله کشی خارج از ساختمان: در خارج از یک خانه یا ساختمان، به طور کلی طیف وسیعی از لوله های مختلف برای آوردن آب به داخل ملک و هدایت آن به بیرون پیدا خواهید کرد. برخی از لوله های اصلی بیرونی عبارتند از:

خط تامین آب: لوله های آبرسانی که آب آشامیدنی را به منازل و ادارات می رساند.
آب تمیز از طریق یک لوله، خط تامین آب وارد ساختمان می شود. آب آشامیدنی از طریق شبکه اصلی آب شرب شهر تامین می شود.

لوله

لوله های پایین: لوله‌های خروجی که آب باران را از خانه دور می‌کنند. لوله های پایین آب باران را از ناودان ها به مخزن آب باران ساختمان (در صورت وجود) یا سیستم آب طوفان منتقل می کنند.

لوله های فاضلاب: لوله های فاضلاب فاضلاب را از خروجی فاضلاب یک دستگاه به یک خط فاضلاب محلی در خیابان شما منتقل می کند. لوله های جدیدتر PVC سفید هستند، در حالی که لوله های قبل از دهه 1960 ممکن است چدن، مس یا خاک رس باشند.

لوله های زهکشی آب طوفان: زهکشی آب طوفان برای یک ملک مسکونی در حال احداث است. همراه با مسیرهای جریان زمینی، ناودان ها و زهکش ها، لوله های زهکشی رواناب آب طوفان را به سیستم آب باران شهر منتقل می کنند.

گاهی اوقات، این شامل یک سیستم حبس در محل (OSD) است که دارای یک دریچه آهسته رهاسازی است که به آب اجازه می دهد به آرامی تخلیه شود.