مردی با قابلمه استیل مارک کرکماز شیروانی خانه اش را تعمیر کرد

قابلمه استیل مارک کرکماز در مقابل ته دیسکی، تابه های ته دیسکی ارزان تر هستند، اما تابه های روکش دار به طور یکنواخت گرم می شوند زیرا هسته آلومینیومی یا مسی آن تا کناره ها می رسد.

تابه های روکش دار از نظر وزنی نیز تعادل بهتری دارند، بنابراین انداختن و چرخاندن غذا در آنها بسیار آسان تر است (ته دیسک مرکز وزن را به سمت پایین می کشد).

تابه های روکش دار می توانند از سه لایه فلزی (سه لایه)، پنج لایه (پنج لایه) یا هفت لایه (هفت لایه) تشکیل شوند. در صورت شک، یک تابه سه لایه با هسته آلومینیومی بخرید. بهترین نسبت قیمت/عملکرد را برای آشپزی خانگی به شما می دهد.

قابلمه

آیا تابه های فولادی ضد زنگ وارد غذا می شوند؟
این یک تصور اشتباه رایج است که ماهی تابه های فولادی ضد زنگ فلزات را به غذای شما نمی ریزند.

فولاد ضد زنگ آلیاژی است، فلزی که از ترکیب چند فلز ساخته می شود. فولاد ضد زنگ به ترتیب از آهن (Fe)، کروم (Cr)، نیکل (Ni) و کربن (C) تشکیل شده است.

وقتی صحبت از ظروف آشپزی به میان می‌آید، تولیدکنندگان از سه درجه فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند، اما چیزی که تقریباً در همه تابه‌ها و قابلمه‌ها می‌بینید فولاد 18/10 است که حاوی 18٪ کروم و 10٪ نیکل است.

کروم و نیکل به تابه شما درخشندگی می دهد و از آن در برابر خوردگی محافظت می کندچیزهایی که باید در مورد فولاد ضد زنگ بدانید.
اکثر تابه های فولادی ضد زنگ برای استفاده در فر تا دمای 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) ایمن هستند.

با این حال، این عدد می تواند بسته به مدل و مدل متفاوت باشد، بنابراین قبل از پخت با آن، به دفترچه راهنمای مالک برای ماهیتابه خود مراجعه کنید.