مردی با لنت ترمز oem خانه اش را ایزوگام کرد

همان طور که می دانید لنت ترمز oem جزء ضروری سیستم ترمز خودرو شما هستند. هر بار که پدال ترمز را فشار می دهید، این نیرو از طریق یک سیستم هیدرولیک به کالیپر منتقل می شود.

این کالیپر به نوبه خود لنت ترمز را روی روتورهای ترمز خودرو که دیسک های صاف روی چرخ ها هستند فشار می دهد. بنابراین فشار و اصطکاک باعث کاهش سرعت خودرو یا توقف کامل آن می شود.

لنت های ترمز از مواد مختلفی ساخته شده اند و از آنجایی که گرما و انرژی را در هنگام ترمز جذب می کنند، سایش زیادی را متحمل می شوند.

لنت

به همین دلیل است که هر از گاهی نیاز به تعویض دارند. هنگام انتخاب لنت ترمز برای خودروی خود، باید نوع خودرو و شرایطی را که معمولاً تحت آن رانندگی می کنید، در نظر بگیرید.

لنت های ترمز از مواد نیمه فلزی، ارگانیک یا سرامیکی ساخته شده اند و هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی دارند که باید در نظر گرفته شوند.

اکثر خودروها و سایر وسایل نقلیه از لنت ترمز نیمه فلزی استفاده می کنند. این لنت ترمز از براده های فلزی مس، فولاد، گرافیت و برنج تشکیل شده است که با رزین پیوند خورده است.

آنها برای وسایل نقلیه ای که برای رانندگی روزمره استفاده می شوند مناسب هستند. خودروهای سنگین مانند کامیون هایی که بار را حمل می کنند و به قدرت ترمز بالایی نیاز دارند نیز از لنت ترمز نیمه فلزی استفاده می کنند.

سازندگان لنت ترمز نیمه فلزی فرمول های مختلفی برای ایجاد آنها دارند و جدیدترین آنها در بازار کارآمدتر و بی سر و صداتر عمل می کنند.

لنت های ترمز نیمه فلزی عملکرد خوبی دارند، عمر طولانی تری دارند و از آنجایی که عمدتا از فلز ساخته شده اند، محکم هستند.

لنت‌های ترمز نیمه فلزی معمولاً سنگین‌تر از انواع دیگر هستند و می‌توانند تا حدودی بر راندمان سوخت خودرو تأثیر بگذارند.

از آنجایی که لنت های ترمز به سایر اجزای ترمز ساییده می شوند، آنها را نیز فرسوده می کنند.

با گذشت زمان، زمانی که لنت‌های ترمز کمی فرسوده شده‌اند، هنگام ایجاد اصطکاک می‌توانند صداهای خراش یا جیرجیر ایجاد کنند.

لنت های ترمز نیمه فلزی در زمانی که گرم هستند بهترین عملکرد را دارند. بنابراین، در آب و هوای سردتر، آنها به زمان نیاز دارند تا گرم شوند و هنگام ترمزگیری، ممکن است کمی تاخیر در واکنش خودرو مشاهده کنید.