مردی کفش چرم نبوک خودش را با انگشتر پادشاه عربستان تعویض کرد

تکه بالشتک یک کفش چرم نبوک اصیل مانند یک تکه چوب است. برخی از کفش‌های لباس چرمی نیز از ساق‌های فلزی استفاده می‌کنند که آشکارسازهای امنیتی فرودگاه را روشن می‌کنند.

اگر این به اندازه کافی بد نبود، زیره های تمام چرمی وقتی نو هستند به طرز وحشتناکی روی کف های صاف می چسبند.

حتی زیره‌های لاستیکی که در کفش چرم مجلسی بریتانیایی استفاده می‌شود مانند زیره Dainite برای مثال – خیلی راحت نیستند. در حالی که آنها بهتر چنگ می زنند، بالشتک مانند سنگ سخت است.

کفش

این تعمیم همچنین در مورد کفش چرم غیررسمی کمی (بیشتر) مانند چکمه‌های چلسی یا کفش‌های کتانی که با استفاده از تکنیک‌های ساخت کفش‌های مجلسی تولید می‌شوند، صدق می‌کند. یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند، بنابراین در اینجا چند نمونه آورده شده است که هدف ما را نشان می دهد.

پاشنه چرمی سانتونی، پاشنه چرمی روی هم در یک کفش چرم مجلسی معمولی. اینها سخت هستند و راحتی سواری ندارند.

زیره های چرمی نیز روی سطوح صاف چسبندگی ضعیفی دارند. به عنوان مثال، مانند کف کاشی.

بنابراین این راهنما در مورد کفش چرم مجلسی با ساختار تمام چرمی و زیره دوخت بلیک نیست. این در مورد کفش چرم اداری آسان است که سنت گرایی قدیمی را با راحتی ناشی از صنعت کفش ورزشی ترکیب می کند.

در طول دهه 80، کفش چرم اداری به دلیل معرفی زیره های پلی اورتان و لاستیکی، دگرگونی سریعی را تجربه کردند. این اجازه می دهد تا رویه طراحی کلاسیک خود را حفظ کند و در عین حال پیشرفت های قابل توجهی را در جهت راحتی ارائه دهد.

برندهایی مانند Clarks، Florsheim، Mephisto و Rockport چندین دهه است که کفش چرم راحتی می‌فروشند. بسیاری از محصولات آن‌ها شباهت‌های رسمی را با کفه‌های لاستیکی یا فومی ترکیب می‌کنند – طراحی که راه رفتن یا ایستادن را راحت می‌کند. یک زیرپایی صاف با روکش فوم اغلب بخشی از بسته بندی است.