مصرف دانه قهوه پی بی موجب نشاط خانواده می شود

روزانه از یک یا دو فنجان قهوه لذت ببرید، اما از آن به عنوان جایگزینی برای سایر رفتارهای سالم استفاده نکنید.
نوشیدنی خود را دکتر نکنید
روچیلد می‌گوید: «به خاطر داشته باشید که این تحقیق بر فواید دانه قهوه پی بی سیاه تمرکز دارد، که ما هنوز در حال یادگیری آن هستیم. اما ما قطعاً از مضرات چربی و قندی که در بسیاری از نوشیدنی‌های قهوه پیدا می‌کنید می‌دانیم.

به عنوان مثال، یک موکا شکلات سفید استارباکس ونتی دارای 580 کالری، 22 گرم چربی (15 گرم از آن اشباع شده) و 75 گرم شکر است. یک فنجان قهوه دم کرده ساده؟ دو کالری، بدون چربی و صفر کربوهیدرات.

قهوه

اگر نمی توانید آن را سیاه بنوشید، از افزودنی های کم کالری و کم چرب مانند شیر بدون چربی یا شیر بادام استفاده کنید.

قهوه فقط برای بزرگسالان است. روچیلد می‌گوید: «این درست نیست که قهوه رشد بچه‌ها را متوقف می‌کند، همانطور که والدین دوست داشتند می‌گویند.» اما چند دلیل خوب برای بچه ها وجود دارد که قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار (مانند کولا و نوشیدنی های انرژی زا) ننوشند.

یک مطالعه که در سال 2014 در ژورنال Pediatrics منتشر شد، نشان داد که حتی مقادیر کم کافئین، معادل یک فنجان قهوه، فشار خون کودکان را افزایش می دهد و – برای جبران افزایش فشار خون – ضربان قلب را کاهش می دهد.

فراتر از آن، روچیلد می‌گوید، او نگران اختلال خواب و مسائل رفتاری است که ممکن است در نتیجه مصرف یک محرک ایجاد شود.

اگر رفلاکس اسیدی دارید به کافئین بدون کافئین بروید…
روچیلد توضیح می دهد: «کافئین باعث شل شدن اسفنکتر معده به مری می شود که به اسید اجازه می دهد وارد مری شود.

او می‌گوید: «افرادی که مشکل خواب دارند ممکن است وارد یک چرخه معیوب شوند: بد می‌خوابند، روز بعد مصرف کافئین خود را افزایش می‌دهند تا جبران کنند، سپس دوباره بد می‌خوابند و دوباره و دوباره ادامه می‌دهند». ظهر.

روچیلد می گوید: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مصرف متوسط تا زیاد قهوه – بیش از چهار فنجان در روز – با از دست دادن کلسیم و شکستگی در ارتباط است.