مصرف سیب قرمز استخوانی موجب افزایش باروری در مردان می شود

خوردن سیب قرمز استخوانی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط است، زیرا حاوی فیبر محلول است که سطح کلسترول خون را کاهش می دهد.

علاوه بر این حاوی پلی فنول هایی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است که با غلظت بالایی در پوست سیب یافت می شود.

از جمله این ترکیبات یک ترکیب فلاونوئیدی به نام اپی کاتچین است که می تواند فشار خون را کاهش دهد و مطالعات نشان داده است.

خوردن مقدار زیادی از فلاونوئیدها با کاهش 20 درصدی خطر سکته مغزی همراه است و این ترکیبات به کاهش فشار خون و کاهش فشار خون کمک می کنند.

سیب

سطح کلسترول بد کاهش خطر ابتلا به سرطان: سیب دارای خواص آنتی اکسیدانی و التهابی است که ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

مبارزه با آسم: از آنجایی که آنتی اکسیدان های موجود در سیب از ریه ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند.

یک مطالعه که در آن بیش از 68000 زن شرکت کردند نشان داد افرادی که بیشترین مقدار سیب را می خوردند کمتر در معرض ابتلا به آسم بودند.

علاوه بر آن، پوست سیب حاوی نوعی فلاونوئید به نام کورستین است که به تنظیم عملکرد سیستم ایمنی و کاهش التهاب که بر آسم و واکنش های آلرژیک تأثیر می گذارد کمک می کند.

بهبود سلامت استخوان ها: محققان بر این باورند که ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در میوه ها باعث افزایش تراکم و استحکام استخوان می شود و برخی مطالعات نشان داده اند که سیب ممکن است بر سلامت استخوان ها تأثیر مثبت بگذارد.

محافظت از مغز: یک مطالعه نشان داد که کورستین موجود در سیب مرگ سلولی ناشی از اکسیداسیون و التهاب سلول‌های عصبی را کاهش می‌دهد.

مطالعه دیگری نشان داد که نوشیدن آب سیب در موش‌هایی با علائمی شبیه به بیماری آلزایمر ممکن است تولید ناقل عصبی استیل کولین را در مغز افزایش دهد. کاهش خطر