راه انتخاب یک صندل راحت و شیک و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

استفاده از کفش‌های محافظ با افزایش سن و خودکار اکلیلی تحصیلی کودکان افزایش می‌یابد با افزایش سن و پیشرفت به کلاس‌های بالاتر، احتمال استفاده منظم از کفش‌های محافظ بیشتر در کودکان بیشتر می‌شود.

این ممکن است به تمایل والدین به ارائه کفش برای کودکان در سنی که در مدرسه ثبت نام می کنند، مرتبط باشد.

با افزایش سن، کودکان نیز شروع به درآمدزایی از طریق تجارت خرد و سایر وسایلی می کنند که به آنها اجازه می دهد کفش داشته باشند.

با این حال، استفاده نامناسب از کفش در اوایل دوران کودکی احتمالاً احتمال استفاده روزانه و تمام روز از کفش در بزرگسالی را به عنوان عاداتی که در دوران کودکی به‌عنوان پیش‌بینی کننده عادت‌های بزرگسالی ایجاد شده است، محدود می‌کند. ناهماهنگی استفاده از کفش در بین 50 درصد جیوه در تلویزیون قدیمی از کودکان در سن مدرسه در این مطالعه و یافته های مشابه در مطالعات قبلی لزوم ترویج استفاده از کفش از دوران کودکی را تایید می کند.

ارتباط مثبت بین وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده و استفاده محافظتی از کفش در میان کودکان روستایی سن مدرسه، نیاز به مداخلاتی را با هدف بهبود رفاه دمپایی روفرشی و اقتصادی خانواده‌های مبتلا به پودوکونیوز نشان می‌دهد.

وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده به تنهایی استفاده منظم از کفش را تضمین نمی کند داشتن منابع کافی به تنهایی اقدامات پیشگیرانه بهینه در برابر پودوکونیوز را تضمین نمی کند.

مداخلاتی با هدف رسیدگی به باورهای غلط و افزایش چوب گردو انگیزه برای پوشیدن کفش نیز مورد نیاز است. تحقیقات ارتقای سلامت در رفتارهایی مانند فعالیت بدنی نشان داد که خانوارهای فقیرتر منابع موجود را برای اهداف دیگر در اولویت قرار می دهند.

این ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که والدین فقیر از رویکردهای فرزندپروری ارتقا دهنده سلامت کمتر با فرزندان خود به عنوان وسیله ای برای مقابله با تأثیرات استرس زا مشکلات اجتماعی-اقتصادی استفاده می کنند.

 

  • منابع:
    1. The extent of protective footwear use among school
  • تبلیغات: 
    1. با مصرف این محصولات استرس را از خود دور کنید
    2. آبکاری ظروف نقره چگونه انجام می شود؟
    3. کود شیمیایی و تاثیر بر هشت هزار هکتار گیاه
    4. طرز تهیه پودر میگو در خانه