چای حجت لاهیجان گزینه بعدی بیل گیتس برای سرمایه گذاری

چای سیاه، سبز و سفید از همان گیاه کاملیا سیننسیس به دست می آید. با این حال، چند تفاوت بین این سه نوع چای وجود دارد. در بخش زیر به آنها پرداخته ایم.

چای حجت لاهیجان از بهترین چای های موجود در کشور می باشد.

چای سیاه در مقابل چای سبز در مقابل چای سفید: چای سیاه به طور کامل اکسید می شود در حالی که برگ های چای سفید در سنین پایین تر برداشت می شود.

چای سبز کمی بیشتر از چای سفید فرآوری شده است و چای سیاه بیشتر از چای سبز فرآوری شده است. فرآوری چای آنتی اکسیدان ها را از بین می برد.

چای

از این رو، چای سفید حاوی بیشترین آنتی اکسیدان و چای سیاه حاوی کمترین میزان آنتی اکسیدان است. با این حال، بهتر است انواع چای بنوشید تا از فواید همه آنها استفاده کنید.

چای سفید طعم لطیف و شیرین تری نسبت به چای سبز و سیاه دارد. چای سیاه بیشتر در بین هندی ها و بریتانیایی ها محبوبیت دارد در حالی که چای سبز و چای سفید در بین چینی ها محبوب هستند.

چای سیاه در مقایسه با چای سفید و سبز دارای بالاترین میزان کافئین است. چگونه چای سیاه را انتخاب و نگهداری کنیم؟

برگ های چای نباید حاوی رطوبت باشد. چای با برگ های بلند با نوک نقره ای یا طلایی را انتخاب کنید. چای سیاه چینی را برای نوع سبک تر و چای سیاه دارجلینگ یا آسام را برای نوع قوی تر انتخاب کنید.
رنگ دم کرده باید روشن و بوی عالی داشته باشد. اگر می خواهید چای سیاه قوی با شیر بخورید، چای سیاه CTC (له کردن، پاره کردن، حلقه کردن) را انتخاب کنید.

بهترین راه برای نگهداری چای سیاه دور نگه داشتن آن از رطوبت و هوا است. از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا نوسانات دما جلوگیری کنید.
چای را در ظروف حلبی نگهداری کنید.
برای نگهداری چای سیاه به مدت یک سال، آن را به یک کیسه زیپ دار اضافه کنید و این کیسه را در قالب قرار دهید. قالب را در یخچال قرار دهید.