کشف پودر لباسشویی abc در جیب مومیایی مربوط به دو قرن پیش

پودر لباسشویی abc به دلیل ضایعات پلاستیکی و محتوای آب، سازگاری کمتری با محیط زیست دارد. مقرون به صرفه تر است زیرا در هر بار از مقدار بیشتری استفاده می کنید.
بلند کردن و ریختن آن می تواند دست و پا گیر باشد، زمان استفاده از شوینده مایع
اگر بیشتر نگران راحتی هستید، مایع لباسشویی یک انتخاب عالی است.

پودر لباسشویی مایع حاوی آب است که مزایا و معایب خود را دارد. در حالی که محتوای آب باعث سنگین‌تر شدن و حمل و نقل آن می‌شود و به محیط زیست آسیب وارد می‌کند، ماهیت مایع آن استفاده از آن را برای لباس‌شویی آسان‌تر می‌کند.

پودر

اگر تا به حال با دست بشویید، ایده خوبی است که مایعات را در اطراف نگه دارید. ادلمن می‌گوید: «سریع‌تر و راحت‌تر حل می‌شود. همچنین می توانید به راحتی لکه ها را با پودر لباسشویی پیش درمان کنید.

بعلاوه، در هر دمایی به خوبی حل می شود، بنابراین کمتر احتمال دارد که با بقایای دستگاه یا روی لباس خود مقابله کنید.

در مورد لکه ها؟ مایعات به دلیل مواد تشکیل دهنده (مانند الکل اتوکسیلات، نوعی سورفکتانت که خاک های روغنی را تجزیه می کند) در از بین بردن لکه های چرب عالی هستند.

پودر لباسشویی ممکن است یک گزینه قدیمی باشد، اما هنوز هم مزایای زیادی دارد. قبل از افزودن پودر به بار بعدی، مزایا و معایب آن را بررسی کنید.

اندازه گیری آسان تر از مایع است. برای از بین بردن لکه های گل یا خاک عالی است، سازگارتر با محیط زیست، مقرون به صرفه تر

به خوبی در آب سرد حل نمی شود، استفاده برای پیش تصفیه سخت تر است مگر اینکه با آب خمیری ایجاد کنید
ممکن است بقایایی پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی یا روی لباس شما باقی بمانداگر نگران نجات کره زمین و صرفه جویی در پول هستید، پودر شوینده ممکن است انتخاب خوبی باشد.

اندازه گیری آن آسان تر از مایع است، بنابراین می توانید سکه ها را در هر بار ذخیره کنید. ادلمن می‌گوید: یک بطری 92 اونسی می‌گوید 64 بار را تمیز می‌کند.

در حالی که یک جعبه از همان پودر لباسشویی 180 بار را تمیز می‌کند. به علاوه، او می افزاید، محصولات پودر لباسشویی نسبت به محصولات مایع از پلاستیک و آب کمتری استفاده می کنند، که آنها را دوستدار محیط زیست می کند.