کنترل وزن با خوردن سیب سبز در بازار

سیب سبز در بازار که کنترل وزن را فراهم می کنند در اواسط قرن نوزدهم زمانی که صنعتی شدن منجر به گسترش چاقی شد، شروع به بررسی کردند.

که کنترل وزن را فراهم می کنند در اواسط قرن نوزدهم زمانی که صنعتی شدن منجر به گسترش چاقی شد، شروع به بررسی کردند.

این وضعیت نه تنها زنان و مردان بالغ را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه کودکان و جمعیت جوان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. چاقی باعث کاهش کیفیت زندگی و افزایش نرخ مرگ و میر می شود و همچنین عاملی است که بر اقتصاد ملی تأثیر منفی می گذارد.

برای درمان چاقی نیاز به تغییر شیوه زندگی شخصی و/یا درمان های دارویی وجود دارد. درمان‌های دارویی و مداخلات جراحی معمولاً مناسب نیستند. اگرچه ممکن است در برخی موارد تجویز شوند.

استفاده از سیب سبز  در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی منطقه‌ای رو به رشد است. امروزه از داروهای طبیعی و جایگزین ضد چاقی در درمان چاقی استفاده می شود.

این ممکن است عوارض جانبی عوامل شیمیایی ضد چاقی را کاهش دهد. متأسفانه علاوه بر فواید کوتاه مدت درمان دارویی در چاقی، معمولاً پس از قطع دارو، افزایش وزن نیز وجود دارد و عوارض جانبی نیز دارد.

گزارش شده است که گزینه های دارویی آسیب بالقوه دارند و استفاده طولانی مدت باعث مشکلات قلبی عروقی می شود. به طور کلی، سایر روش‌های مورد استفاده عموم در کاهش وزن، گیاهان، ویتامین‌ها، مکمل‌های گیاهی و تغییر عادات غذایی است.

سال‌هاست که افراد با اجتناب از برخی گروه‌های غذایی مانند کربوهیدرات‌ها و افزودنی‌های خاص مانند سوپ کلم، سرکه یا آب انگور سعی در کاهش وزن دارند.

اخیراً دانشمندان بیان کرده اند که غذاهایی مانند سیب سبز محصولات لبنی و دارچین با تأثیر بر متابولیسم چربی و/یا کربوهیدرات در سطح درون سلولی، از کنترل وزن آنها حمایت می کنند.

ابزارهایی مانند کافئین و چای سبز که می توانند در مدیریت چاقی استفاده شوند، به راهکارهای توصیه شده برای کاهش و کنترل وزن تبدیل شده اند. این اجزا ممکن است مصرف انرژی را افزایش داده و سرعت متابولیسم را در طول کاهش وزن کاهش دهند.