وجود کاشی ایفا در بیابان های مصر موجب خنک تر شدن هوا می شود

انتخاب مصالح ساختمانی مناسب در ساختمان‌های آموزشی ضروری است، زیرا استفاده فشرده و با زمان، مانند استراحت، نیازهای زیادی را برای انعطاف‌پذیری مصالح ایجاد می‌کند.

به همین دلیل، کاشی ایفا و سرامیک به وضوح برای ساختمان های آموزشی مد شده است. آنها بسیار قوی و در عین حال بسیار متنوع هستند.

در سرسراها، راهروها، سفره خانه‌ها، آشپزخانه‌ها، کلاس‌های تخصصی و محوطه‌های حیاط مدرسه، کاشی‌های سرامیکی نشان می‌دهند که چگونه می‌توان موضوع اتصال داخل و خارج از خانه را به راحتی بیان کرد.

این امر، در میان چیزهای دیگر، توسط کلاس‌های مختلف مقاومت در برابر لغزش تضمین می‌شود که ایجاد یک طرح کف بصری یکنواخت در مناطقی با الزامات بهداشتی و ایمنی متفاوت را بدون مشکل می‌سازد.

کاشی

فضای داخلی به بیرون گسترش می یابد، فضای بیرونی به صورت بصری به داخل آورده می شود. اندازه‌ها، رنگ‌ها و سطوح مختلف کاشی برای این منظور موجود است که در صورت نیاز می‌توان آنها را به صورت جداگانه با پروژه تطبیق داد.

مهم نیست چه کسی از دیوار بالا می‌رود یا روی زمین می‌خوابد – فرمت‌های بزرگ یا موزاییک. با کاشی‌های سرامیکی که به راحتی می‌توان آنها را در سری‌های مدولار ترکیب کرد، مناظر یادگیری در رنگ‌هایی ایجاد می‌شوند که کاملاً با مفهوم اتاق مطابقت دارند و برای همه حواس جذاب هستند.

مواد پایه معدنی تقریباً به طور کامل در تولید پردازش می شوند، می توانند به عنوان یک ماده بازیافتی در شکل و کاربرد جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرند و به عنوان سیستمی برای نماهای تهویه شونده، البته می توانند ساختارشکنی شوند.

عناصر سرامیکی که از خاک رس طبیعی ساخته شده اند، همیشه راه حلی از نظر زیست محیطی ارائه می دهند که از نظر ماندگاری طولانی نیز مقرون به صرفه است.

ساختمان‌های قدیمی که سیستم‌های فنی، راه‌های فرار و یراق آلات داخلی آن‌ها دیگر مطابق با وضعیت هنر و قوانین امروزی نیستند، می‌توانند در هر گوشه و منحنی با کاشی‌های سرامیکی ساخته شوند.

نماهای ساختاری نامناسب، تاسیسات بهداشتی قدیمی و غیربهداشتی و پوشش های فرسوده دیوار و کف از تنوع رنگ و طرح کاشی و سرامیک بهره می برند. کاشی و سرامیک با همه چیز همراه است: از جمله سفره خانه های متصل، سالن های چند منظوره، سالن های ورزشی و استخرهای شنا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.