تلویزیون سامسونگ 50 اینچ خمیده که به هیچ عنوان برق مصرف نمی کند

در نگاه اول، صفحه نمایش مقعر UE65HU9000T سامسونگ به نوعی غریب و غیرعادی به نظر می رسد، اما این حس پس از اولین دقایق تماشای ویدیو روی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ خمیده از بین خواهد رفت.

این احتمال وجود دارد که زمان سازگاری بسته به بیننده متفاوت باشد، اما، به نظر ما، نباید زیاد باشد. به گفته سامسونگ، صفحه نمایش خمیده نسبت به یک صفحه نمایش معمولی، تجربه فیلم غوطه ورتری را ارائه می دهد.

برای احساس کامل بودن احساسات از صفحه منحنی، تماشای ویدیوها در Samsung UE65HU9000T یک یا دو ارزش دارد – سومی در چنین شرکتی قطعاً اضافی خواهد بود.

نشستن تا حد امکان نزدیک به مرکز دایره است که بخش آن صفحه نمایش است، یعنی دقیقاً در مرکز، در فاصله حدود 4 متری از تلویزیون. و اگر با هم کم و بیش واقعی باشد، سومی قطعاً حتی به نقطه ای که از آن تصویر بهتر به نظر می رسد نزدیک نمی شود.

صفحه نمایش Samsung UE65HU9000T براق است، به این معنی که نباید هیچ منبع نور روشن یا پنجره ای در جلوی آن وجود داشته باشد – صفحه نمایش مقعر، اگر بهتر نباشد، به همان خوبی نور را جمع می کند.

اما کیفیت تصویر قهرمان مقاله ما به ترتیب است: ما در بخش “تست” در مورد این موضوع با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد ، اما در حال حاضر فقط می گوییم که خم شدن صفحه نمایش کیفیت تصویر را در هیچ کدام خراب نکرده است. مسیر.

در بالای صفحه یک وب کم کوچک وجود دارد. وضوح دقیق آن در سایت ذکر نشده است، اما به گفته نمایندگان سامسونگ، 2 مگاپیکسل است، یعنی می تواند بدون مشکل با کیفیت Full HD ضبط کند.

تلویزیون

از دوربین می توان برای کنترل تلویزیون با حرکات بدنی یا برقراری ارتباط از طریق اسکایپ استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید با دوستان خود تماس بگیرید و آنها را با این جمله غافلگیر کنید: “سلام، از تلویزیون با شما تماس می گیرم!” اثر غافلگیری تضمین شده است.

برای اینکه بتوانید تلویزیون را با یک تکان ساده دستتان کنترل کنید، باید مطمئن شوید که دوربین – مانند صفحه نمایش – به سمت منابع نور روشن یا پنجره ها هدایت نمی شود.

علاوه بر این، پس از اولین روشن شدن، تلویزیون مدتی طول می کشد تا به اتاق عادت کند: حجم و نور آن. بنابراین، در روزهای اول پس از خرید، این عملکرد ممکن است با خطا کار کند. خوب، اگر از نگاه برادر بزرگ ناراحت شد، دوربین را می توان با یک کلیک در قاب تلویزیون پنهان کرد.
به طور سنتی، مجموعه ای چشمگیر از کانکتورها در انتهای چپ یا راست تلویزیون های LCD قرار دارند. سازندگان Samsung UE65HU9000T تصمیم گرفتند از این عمل شریرانه دور شوند و فقط یک کانکتور در کنار تلویزیون قرار دادند – جهانی. ماژول Samsung One Connect به آن متصل است که تمام پورت های دیگر روی آن قرار دارند.

با گذشت زمان، تلویزیون را می توان با تغییر ماژول One Connect به کیت UHD Evolution ارتقا داد. برای این کار باید یک ماژول جدید خریداری کنید و آن را به جای ماژول قدیمی به تلویزیون وصل کنید که بسیار راحت و کاربردی است.

علاوه بر این، این رویکرد یک مشکل جدی دیگر را حل می کند: اتصال کابل های جدید به تلویزیون آویزان شده به دیوار. واقعیت این است که اگر تلویزیون روی دیوار آویزان باشد و حتی نزدیک به آن باشد، باید یک کابل HDMI یا فلش USB جدید را فقط با لمس وصل کنید – به طور کلی، هیچ روش ساده و آسانی وجود نداشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.