هر آنچه که لازم است درمورد بیل تراکتور بدانید!

در ساخت و ساز، بیل لودر قطعه ای از ماشین آلات سنگین است که برای جابجایی مواد و بارگیری آن در قطعه یا ماشینی دیگر یا مکان دیگری استفاده می شود.

از آنجا که قیمت بیل تراکتور 470 1401 بیل اغلب بسیار بزرگ و سنگین است، خود لودر بیل باید به طور ضروری ساخته شود تا ماشینی بسیار بزرگ باشد که بتواند وزن زیادی را در زمین های ناهموار رایج در کارگاه های ساختمانی حمل کند.

با توجه به محیط‌های سختی که احتمال استفاده از بیل‌لودر وجود دارد، اغلب دارای لاستیک‌های بزرگ و سنگین است که در برابر پنچر شدن مقاومت می‌کنند.

بلکه برای جابجایی مقدار قیمت کشنده رنو 1401 قابل توجهی وزن در مسافت های کوتاه تا متوسط ​​طراحی شده است. لودر طوری طراحی شده است که با بیل بزرگ به جای فشار دادن آن، مواد را جمع کند و بسته به اندازه لودر، بیل را می توان به ارتفاعات مختلف برد. این به ویژه هنگام بارگیری مواد در کامیون های بلند مفید است.

در حالی که برخی از لودرها یک بیل به طور دائم روی آنها ثابت شده اند، سایر لودرها به گونه ای طراحی شده اند که بیل قابل جابجایی باشد.

خود بیل نیز قابل تغییر است. برخی از بیل ها مانند یک پوسته تاشو عمل می کنند، با صفحه دوم در بالای بیل که مواد داخل آن را فشرده می کند.

بیل‌لودرها از نظر اندازه متفاوت هستند، از بسیار بزرگ برای پروژه‌های ساختمانی عظیم تا بسیار کوچک برای پروژه‌های خانگی. اندازه بیل با اندازه تراکتوری که آن را حمل می کند متفاوت است.

استفاده از اندازه صحیح بیل برای لودر مهم است. بیل بسیار بزرگ است و تراکتور ممکن است نتواند وزن را تحمل کند. بیل بسیار کوچک از عملکرد تراکتور در اوج خود جلوگیری می کند..

برخی از لودرهای بزرگ‌تر موجود به دلیل گشتاور و کرنشی که روی هر چرخ قرار می‌گیرد، موتورهایی برای هر چرخ دارند. اکثر لودرهای سایز متوسط ​​و بزرگ توسط موتور دیزلی هدایت می شوند، در حالی که لودرهای کوچکتر می توانند از موتورهای گازسوز استفاده کنند.

  • منابع:
    1. ?What is a Shovel Loader
  • تبلیغات: 
    1. سرمایه گذاری که از صفر به بینهایت درآمد رسید!
    2. رنگ روغنی که دیوار چین را تغییر خواهد داد!
    3. انگیزه مالی این فوتبالیست او را معروف نمود!
    4. مردی رنگ را به جای آب مصرف می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.