ریزش قله اورست از افسانه تا واقعیت!

در زمان قدیم افراد خیال می کردند که کوه اورست ریزش پیدا خواهد کرد. پس از مدت زمان زیادی متوجه شدند که این مسئله یک افسانه ای بیش نبوده است.

بیل تراکتور

یکی از وسیله های بسیار کاربردی در صنعت کشاورزی و راه و شهر سازی بیل تراکتور می باشد که به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد خرید و فروش آن به صورت گسترده انجام می شود و در همه جای جهان از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است.

بیل تراکتور

نوار تیپ قطره ای

کشاورزان برای صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی از نوار تیپ قطره ای استفاده می کنند که قیمت روز آن در انواع کارخانه جات متفاوت از یکدیگر می باشد. این محصول از فرآورده های پلی اتیلن می باشد.

نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلیکا

بی شک از لوله پلیکا استفاده های فراوانی می شود که می توان به مواردی نظیر بهره گیری به عنوان زهکشی فاضلابها، سیستم انتقال آب شهری، منتقل نمودن کابلهای برقی و مخابراتی اشاره داشت. لوله های پلیکا از ماده منحصر به فردی به نام یو پی وی سی تهیه شده اند. قیمت لوله پلیکا بسیار ارزان و مناسب می باشد.

قیمت لوله پلیکا

لوله پلی اتیلن

از مواردی که در آن ها از لوله پلی اتیلن غیر استاندارد استفاده می شود،  بیشتر در کانال کشی کابل های برق می باشد، که بدلیل وارد نشدن فشار به آن ها مورد استفاده قرار می گیرند، و مناسب همین کار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.